Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
0ojannekeo0 schreef:ik heb het nestje vandaag per toeval gevonden...en jahoor..de eerder gevonden kitten die zat er ook bij
Sylvia schreef:Dat eeuwige gezeur heeft wel het beste voor met dat kitten...
Sylvia schreef:Dat eeuwige gezeur heeft wel het beste voor met dat kitten...
Sylvia schreef:Femke, ik heb zowel met huiskatten als raskatten als boerderijkatten ervaring, en mijn ervaring met boerderijkatten is dat die het kwetsbaarst van allemaal zijn als ze jong zijn. Een huiskat en vooral een raskat blijft in huis als kitten zijnde. Een boederijkat staat overal, aan álles, bloot. In een emmer is het beest des te kwetsbaarder... Voor katers, vossen, alles. Een boerderijkat zal een kitten ook veel minder snel 'terugnemen' als hij uit het nest verdwijnt. Huiskatten zijn mensen gewend, een boerderijkat is vaak wat schuwer, vooral met jongen.
Plus dat een boerderijkat met het nest gaat slepen als jij ze vind cq stoort. Een huiskat zal dat niet doen.
BarbaLala schreef:en in combi met jou hondje helemaal!!!
Marye78 schreef:Sylvia schreef:Dat eeuwige gezeur heeft wel het beste voor met dat kitten...
ik ben het met jou eens. zit dit verhaal echt met kromme tenen te lezen. Laat ik me maar inhouden, want anders ben ik niet zo aardig.
(ooh ik kan het niet....grrr...we vinden een kitten, pleuren het in een emmer, laten het daar een paar uur in zitten(ipv gelijk zoeken waar het nest is), alleen tussendoor even eruit om een foto te maken, neeeeeeee want binnen mag hij niet want we hebben dure meubels.....)
0ojannekeo0 schreef:als bokt emaal begint met zeuren kan het niet ophouden.![]()
0ojannekeo0 schreef:dat er wat over gezegt word ala...maar als ik vervolgens netjes meld dat ik het nest incl. kitten gevonden heb dan vind ik het echt stom dat je erop door blijft hameren.
de kitten lag warm...in de emmer lagen diverse handoeken en de plek waar de emmer stond scheen de zon door naar binnen dus dt die het kou zou hebben vind ik ook vreemd..
makkelijk he..oordelen over een situatie die je niet gezien hebt
0ojannekeo0 schreef:
Marye78 schreef:0ojannekeo0 schreef:
waarom plaats je het dan in godsnaam!?
en je kunt gewoon een normaal lettertype gebruiken hoor, het hoeft niet gefluisterd te worden..........
0ojannekeo0 schreef:ik plaatste het omdat ik het knap vond van mex dat ze de kitten gevonden had en heel had "bezorgd" aan ons...mag ik daar niet trots omzijn en die beelden delen