Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superlenie schreef:Missy, hoe wil je dit dan oplossen bij wilde katten? Die de stal / zolder gebruiken om te slapen en daar hun kittens krijgen?
Zoals Hermesdeus en Astragirl al zeiden, krijg je deze niet of nauwelijks te pakken..
Hermesdeux schreef:Ik lach me rot, er zijn mensen die dus duidelijk geen kaas hebben gegeten van de harde werkelijkheid!! Jemig man, ik heb een koe afgemaakt zien worden met een slagersmes, heb een koe vast moeten houden toen die afgemaakt werd met een gebroken poot, heb mijn hond opgetakeld zien worden... ik heb misvormde katten gezien, half opgevreten konijnen en nog meer... leer een les en ga meelopen op een boerderij... de meest vriendelijke manier gebeurt ook... direct. En eerlijk, ik lig er niet wakker van dat dit gebeurd af en toe... sorry... maar ik vind het gewoon zieliger dat honden en katten binnen worden gehouden omdat de vacht heel moet blijven of platgereden wordt... een kat is een kat, behandel hem ook zo!
superlenie schreef:Missy, hoe wil je dit dan oplossen bij wilde katten? Die de stal / zolder gebruiken om te slapen en daar hun kittens krijgen?
Zoals Hermesdeus en Astragirl al zeiden, krijg je deze niet of nauwelijks te pakken..