wees-kittens 2 weken oud, zo zielig!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Re: wees-kittens 2 weken oud, zo zielig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 23:23

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 23:25

Hele leuke kittens. Wel heel erg vreselijk dat hun moeder nu verdwenen is. Zo'n kattenhater in de buurt is echt verschrikkelijk en er zal inderdaad niet gemakkelijk achter te komen zijn wie het is tenzij hij op heterdaad betrapt wordt maar dat laatste is bijna niet te doen.
Ik hoop dat ze allemaal een goed tehuis krijgen maar dat zal vast wel gaan lukken.

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 11:19

Wat zijn ze leuk zeg! Lovers
Ze vragen zeker ook heel de dag om aandacht? Het kleintje wat ik een paar weken geleden 'geadopteerd' heb doet dat steeds. Echt heel schattig, dan kom je de kamer inlopen en dan komt hij zo hard als hij kan aanrennen en dan springt hij zo je been in als hij de kans krijgt. Hij lijkt trouwens echt heel veel op dat katertje van jou!

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 11:19

Vind het echt heel erg voor de moeder van de katten Lips are sealed Je hebt gelijk, ik zou de jongen ook niet in de buurt houden! Succes met het opvoeden...

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 00:40

Wat zijn sommige mensen toch rot........
Ik vind niets zo vreselijk als kattenleed.
Vooral omdat zij zo taai zijn.

Je hebt de kittens geweldig grootgebracht!

Is er op geen manier achter te komen wie de kattenmoordenaar is?

Via een zender ofzo?

Zulke lui zijn idd levensgevaarlijk.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 23:50

we hebben helaas alles a geprobeerd, de enige optie is een chip die een signaal afgeeft in te brengen bij de kat, en dan een daar bijbehorende ontvanger te kopen die precies laat zien waar e kat zich bevind

totalen kosten, ruim 1100 euro, met de kans dat de kat of niet verdwijnt, of wordt doodgereden etc

we hebben hier wel serieus over nagedacht, overlegd met de dierenbescherming en die gaven dit als enige optie Scheve mond

als iemand een simpeler goedkoper alternatief weet hou ik me aanbevolen!

overigens heeft het poesje(met het meeste wit aan de pootjes is dat) een nieuw baasje gevonden, die wordt nml gezelschap voor de andere salkat bij Destinietje op stal Haha!

het helemala donkere klatertje is mn meoder gek op en die wil ze houden(als je naar t beest kijkt gaat ie al op zn rug liggen, moet je zn buikje aaien Clown ) en dan is er het katertje met witte pootjes nog over, zijn we(nouja, mn moeder dan Knipoog ) nog over aan t denken wat we daarmee doen, of ook toch houden of weggeven.
t is jammer dta mijn hond er op jaagt en echt bijt, anders had ik er wel 2 willen hebben maar helaas...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 18:28

Kunnen jullie buurtbewoners niet met zijn allen geld bij elkaar leggen voor zo'n chip? Het is eenmalig, want ik neem aan dat de kattenhater daarna gepakt kan worden!?