Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Clien schreef:Hier een foto van Phoeb, mijn witte DUITSE herder, weer iets anders dus maar het blijft wit!!!![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto=EBOU7JGI[/img]

Het eten ging alleen wat minder. De eerste week heeft ie amper gegeten dus daar zat ik nogal over in, maar volgens de dierenarts kon hij dat wel hebben mits hij wel zou blijven drinken, aangezien hij toch wat extra pondjes heeft, en na een week ging het wel beter gelukkig 
menespride schreef:Uhem, bedankt Masja, maar ik heb twee Zwitserse Witte Herders....![]()
![]()
Flash
Joascha
Angelique
www.stal-of-angel.com
de ene is niet wit 
Klinkt zo vreselijk arrogant, maar het is echt zo. Vind ze vaak te te spitse neus hebben, wat te lange vacht, te tenger...

Er zijn twee forums met witte herders: www.witteherderforum.nl ( alle witte herders) en www.whvn-whiteswissheperddog.nl ( zwitserse witte herder vereniging).
menespride schreef:Voor alle witte herder lovers...Er zijn twee forums met witte herders: www.witteherderforum.nl ( alle witte herders) en www.whvn-whiteswissheperddog.nl ( zwitserse witte herder vereniging).
Deze sites zijn erg leuk.![]()
Angelique.
www.stal-of-angel.com
Dit kreeg ik alleen op het Witteherder.nl forum.
Cayenne schreef:zo jouw uitlaathond is een brede! ja dan is die van mij inderdaad wat vrouwelijker haha, moet eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit zo breed heb gezien, maar hij is wel erg mooi!
Cayenne schreef:menespride schreef:Voor alle witte herder lovers...Er zijn twee forums met witte herders: www.witteherderforum.nl ( alle witte herders) en www.whvn-whiteswissheperddog.nl ( zwitserse witte herder vereniging).
Deze sites zijn erg leuk.![]()
Angelique.
www.stal-of-angel.com
Bedankt![]()
Ik heb geprobeerd me te registreren, maar op al de Email adressen die ik geef krijg ik dat deze gebant zijn, en ik ben daar echt nog nooit geweest
Dit kreeg ik alleen op het Witteherder.nl forum.
Wel jammer want was wel benieuwd naar het forum

Ik zal jullie een PM sturen waar je het kan vragen. Veel succes verder en wie weet komen we elkaar daar ook tegen op de site.....

)
maar dan langharig!
ze is voor bekenden heel lief en wil haar 'gezin' een beetje te goed beschermen. Ze is ook vreselijk jaloers en dat gaat soms ten koste van de andere hond. Luna loopt altijd los en is af en toe oostindisch doof
ik heb gehoord dat dit toch een beetje bij het ras schijnt te horen.rhijnauwen schreef:mooie zijn ze he! Wij hebben ook een witte herder, Luna, helaas is ze niet betrouwbaar richting vreemden en loopt ze buiten met een muilkorf omze is voor bekenden heel lief en wil haar 'gezin' een beetje te goed beschermen. Ze is ook vreselijk jaloers en dat gaat soms ten koste van de andere hond. Luna loopt altijd los en is af en toe oostindisch doof
ik heb gehoord dat dit toch een beetje bij het ras schijnt te horen.
die foto's van die pakwerker vind ik erg gaaf!
ik heb inderdaad vaker gehoord dat ze oostindisch doof kunnen spelen. die van mij heeft het ook heel soms als hij naar zijn mand wil en ik hem terug roep. Ben ook vrij streng voor hem maar dat is soms dan wel nodig. Herhaal alle commando's dan ook regelmatig maar voor de rest luistert hij supertjes
is het een puppy en waar heb je hem vandaan?
foto's!
zoveel ken ik er niet ^^;