Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Clien schreef:Hier een foto van Phoeb, mijn witte DUITSE herder, weer iets anders dus maar het blijft wit!!!![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto=EBOU7JGI[/img]
menespride schreef:Uhem, bedankt Masja, maar ik heb twee Zwitserse Witte Herders....![]()
![]()
Flash
Joascha
Angelique
www.stal-of-angel.com
menespride schreef:Voor alle witte herder lovers...Er zijn twee forums met witte herders: www.witteherderforum.nl ( alle witte herders) en www.whvn-whiteswissheperddog.nl ( zwitserse witte herder vereniging).
Deze sites zijn erg leuk.![]()
Angelique.
www.stal-of-angel.com
Cayenne schreef:zo jouw uitlaathond is een brede! ja dan is die van mij inderdaad wat vrouwelijker haha, moet eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit zo breed heb gezien, maar hij is wel erg mooi!
Cayenne schreef:menespride schreef:Voor alle witte herder lovers...Er zijn twee forums met witte herders: www.witteherderforum.nl ( alle witte herders) en www.whvn-whiteswissheperddog.nl ( zwitserse witte herder vereniging).
Deze sites zijn erg leuk.![]()
Angelique.
www.stal-of-angel.com
Bedankt![]()
Ik heb geprobeerd me te registreren, maar op al de Email adressen die ik geef krijg ik dat deze gebant zijn, en ik ben daar echt nog nooit geweest
Dit kreeg ik alleen op het Witteherder.nl forum.
Wel jammer want was wel benieuwd naar het forum
rhijnauwen schreef:mooie zijn ze he! Wij hebben ook een witte herder, Luna, helaas is ze niet betrouwbaar richting vreemden en loopt ze buiten met een muilkorf omze is voor bekenden heel lief en wil haar 'gezin' een beetje te goed beschermen. Ze is ook vreselijk jaloers en dat gaat soms ten koste van de andere hond. Luna loopt altijd los en is af en toe oostindisch doof
ik heb gehoord dat dit toch een beetje bij het ras schijnt te horen.
die foto's van die pakwerker vind ik erg gaaf!