jack russels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariz

Re: jack russels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 11:17

inderdaad, ik had voor dat me ma op het net ging zoeken naar een jack al gezocht naar info. maar me ma wou er niet teveel voor betalen. en ja dan krijg je dus eenkruising. plus dat wij hem niet als pup hebben gehad, en dus niet weten hoe de menden hem hebben gesociaseerd hebben en uit welk nest hij komt. hij was bijna 5 maanden en was nog niet zindeljk en vond alles eng. en kon geen comando''s dus hij was vreselijk verwend en daar moet je inderdaad goed mee op passen!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 12:50

Biepmiep schreef:
De mijne is 5 jaar en ligt uren te pitten, alleen buiten is ze fel op haar bal. We doen alleen maar buiten spelen met haar, binnen is "rust". Heeft ook met leeftijd te maken!

Ik vind ze ook helemaal geweldig. Wij hebben een Jack-Russel van 9 jaar, en merk ook wel dat ze steeds meer slaapt enzo. Toen ze wat jonger was, was er echt geen houden aan Haha! Wat een energie dat die beestjes hebben, geweldig!
Toch is ze wel fel op een bal, en heel goed waaks Ja

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 14:06

mazzemeid ik zag dat je in etten leur woonde waar hebben julli e jullie jack gehaald

weten jullie nog fokkers in NB?

pimkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 21:46

ik heb ook een jack russell namelijk 1 met wit en zwart (erg bijwonder want die wie je niet zo vaak)
ze is erg lief , je krijgt er heel veel vriendschap en liefde van, ze zijn wel koppig en hebben heel veel aandacht nodig elke dag een stevige wandeling is echt wel noodzakelijk
maar als je dan ziet wat je ervoor in de plaats krijgt is het zeker de moeite waard om ze in huis te halen
en wat ik nog vergeten ben is dat ze ook nog schattig em grappig zijn dus ECHT de moeite waard
hopelijk (voor jou) koopt je vader een jackie (let op ze zijn niet van de goeiekoopste

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 12:09

Wij hebben ook 2 jackies naast onze Cairn Terriër, en het zijn echte (fellle) paardenhondjes. Ze zijn heel fel, en als ze iets van plan zijn, doen ze het ook, en luisteren ze niet meer. Ik viond het wel wat hebben Knipoog

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 12:47

hoi, nou zit er bij ons in het asiel een jack russel x teefje ( gesterilliseerd van 1 jaar, we gaan waarschijnlijk deze week kijken

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:12

Wij hebben ook een jack russel. Die is echt super lief! Die komt gewoon op je schoot liggen enz.
Hij reageert wel fel op andere honden maar dat komt doordat die zelf gebeten is toen die een puppy was. Dus dat kan je hem eigenlijk niet kwalijk nemen.
Als je met hem gaat wandelen is die super blij! Toen ik nog in Roggel woonde ging die altijd mee kranten rond brengen gewoon los! Dat vond die prachtig!
Tja het is maar net hoe je ze opvoed he want je kan van iedere hond een gemene hond maken maar ook van iedere hond en lieve hond hoor!

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 21:09

Citaat:
Tja het is maar net hoe je ze opvoed he want je kan van iedere hond een gemene hond maken maar ook van iedere hond en lieve hond hoor!

precies!!!