Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Genee schreef:@ SuusJa: Maar ze zagen die dieren toch niet, ze deden het met foto's
Serendipity1 schreef:Is het dan zo dat je na zo'n cursus echt goed kan communiceren met dieren, of moet je daar meerdere keren voor naartoe?
SuusJa schreef:Genee schreef:@ SuusJa: Maar ze zagen die dieren toch niet, ze deden het met foto's
Ze deed het met de kip!!!
xtwisterx schreef:Serendipity1 schreef:Is het dan zo dat je na zo'n cursus echt goed kan communiceren met dieren, of moet je daar meerdere keren voor naartoe?
Ja hoor, na de cursus kun je een gehele conversatie met je huisdier voeren.
Ik geloof er niet in.
Renske20 schreef:ik geloof er wel in(iemand zonder verstand van paarden vertelde via een foto wat mijn paard had, bleek precies te kloppen, niemand had haar er iets over verteld, sterker nog zij kende zelfs niemand die mij of mijn paard in t echt kennen, en vroeg er geen geld voor) maar ik geloof niet dat iedereen dit zomaar kan leren via een foto
zoiets heb je of heb je niet, je kan vest wel iets ontwikkelen maar sommige gaves die zijn er of zijn er niet, mensen die ze echt hebben gaan er als het goed is erg verstandig mee om....
Sammm schreef:Tittel, ik heb je een paar dagen geleden een pb'tje gestuurd. Ik heb nog geen antwoord van je gehad, maar aangezien er de laatste tijd wel eens vaker wat mis gaat met pb'tjes wilde ik je hierbij vragen of het berichtje wel aangekomen is?