Telepathie met dieren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Patricia20

Re: Telepathie met dieren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 19:27

nou wie weet Knipoog

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 19:28

Ik heb er ook al eerder naar geinformeerd. Heb ook andere sites ed bekeken. Vind het erg interessant.
Is het dan zo dat je na zo'n cursus echt goed kan communiceren met dieren, of moet je daar meerdere keren voor naartoe?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 21:02

Zelf heb ik ook bij Cecilia op haar site gekeken voor een cursus, vond het erg prijzig Lachen

Maar wel een heel leuke ervaring!
(de site communicatiemetdieren.tk, is een echte aanrader Knipoog )

(wat betreft die boktdame zoals faye zegt: daar ben ik ook niet zo over te spreken (als wij in ieder geval dezelfde bedoelen))
Wel heb ik andere ervaringen met cmd en die waren heel leuk en goed!

Lachen

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 21:43

Genee schreef:
@ SuusJa: Maar ze zagen die dieren toch niet, ze deden het met foto's Knipoog

Ze deed het met de kip!!! Sigaar

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 21:49

Serendipity1 schreef:
Is het dan zo dat je na zo'n cursus echt goed kan communiceren met dieren, of moet je daar meerdere keren voor naartoe?

Ja hoor, na de cursus kun je een gehele conversatie met je huisdier voeren. Clown

Ik geloof er niet in.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 10:12

SuusJa schreef:
Genee schreef:
@ SuusJa: Maar ze zagen die dieren toch niet, ze deden het met foto's Knipoog

Ze deed het met de kip!!! Sigaar

Het oefenen met de dieren van Cecilia ging ook doormiddel van een foto. Dus we zagen de dieren niet in levende lijve, maar allemaal van een foto. Niemand had een huisdier mee, alleen foto´s.

Ook tijdens de communicatie hadden we geen contact met de eigenaar. Die zat er wel bij, maar daar konden we niets van opmaken voor de antwoorden. Na de communicatie gingen we de antwoorden bespreken en de eigenaar/eigenaresse gaf aan of we het goed hadden of probeerde na te gaan wat wij bedoelden.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 10:15

xtwisterx schreef:
Serendipity1 schreef:

Ja hoor, na de cursus kun je een gehele conversatie met je huisdier voeren. Clown

Ik geloof er niet in.

Anderen hoeven er ook niet in te geloven. Ik weet dat het kan uit eigen ervaring. Ik heb nu de cursus gedaan en ga hier nu zelf mee aan de slag. Het contact oefenen en uitbreiden. Ik kreeg antwoorden door (en anderen ook) die je niet zomaar even bedenkt. Dus ik "geloof" erin, al weet ik niet of je het geloven moet noemen. Ik weet dat het kan!

Je kan dieren gewoon iets vragen, maar ook iets wat je dwars zit of misschien het dier dwars zit. Ik vind dat je hier veel mee kan bereiken.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:23

Leuk is dit, altijd veel tegenstanders en inderdaad ik had ook altijd zoiets van nou ja t zal wel. Totdat ik het tegendeel tegenkwam bij ons paard wat destijds heel ziek was. Uit pure nood (da wist niet meer wat te doen) zo iemand gebeld, via via daaraan gekomen en daar is toen wel een hele hoop uitgekomen.

Bepaalde dingen zijn inderdaad af te lezen van lichaamstaal maar sommige dingen ook gewoon echt niet.

Klein voorbeeldje, bij het paard van een vriendin dat erg last had gehad van een rugblessure wilde zij vragen of hij nog last had van zn blessure. En dan niet noemen zn rug. Dus zij dat gedaan, toen vroeg die vrouw welke blessure, dus ja toch maar gezegd en toen kwam de vraag: Oh, je bedoelt niet zijn been. Dus zij vraagt welk been en toen kwam daar precies t goeie been uit waar hij vroeger een ongeluk mee had gehad!! En van de rug had ie in ieder geval geen last!

Nog een voorbeeldje, paard ging never nooit de trailer in, gevraagd waarom niet, te klein te donker en hij wist niet waar hij heen ging. Waarop ik zeg, dus als ik je vertel waar je heen gaat etc. is het goed? Ja daar kon hij wat mee, sindsdien loopt hij er zo op, ook als hij er al een jaar niet opgestaan heeft!

Zo kan ik nog wel tig voorbeelden noemen hoor, maar iemand die niet gelooft moet t zelf meemaken wil hij overstag gaan. Ik krijg vanmiddag weer diezelfde vrouw op stal, ga eens even een flink lijstje met vragen maken voor ons nieuwe paard, geef morgen wel verslag!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 14:27

Renske20 schreef:
ik geloof er wel in(iemand zonder verstand van paarden vertelde via een foto wat mijn paard had, bleek precies te kloppen, niemand had haar er iets over verteld, sterker nog zij kende zelfs niemand die mij of mijn paard in t echt kennen, en vroeg er geen geld voor) maar ik geloof niet dat iedereen dit zomaar kan leren via een foto

zoiets heb je of heb je niet, je kan vest wel iets ontwikkelen maar sommige gaves die zijn er of zijn er niet, mensen die ze echt hebben gaan er als het goed is erg verstandig mee om....

Precies! Zo denk ik er ook over.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 14:33

Iedereen kan het, alleen hebben de meeste mensen het verdrukt. Het is net zoals met Reiki. Dit is ook geen gave, maar iets wat iedereen kan. Als je maar weet hoe je het moet doen en ervoor open staat.

Bolketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 16:32

Hey! Dat is toevallig, ik heb afgelopen weekeind (7 en 8 mei) ook de cursus telephatie met dieren gevolgd bij Cecilia. Er is ook bij mij echt een wereld voor me open gegaan!

En ja, er wel of niet in geloven... iedereen kan het leren, sterker nog, je word ermee geboren!

Als alle antwoorden kloppen, en iedereen heeft het zelfde antwoord, spreek je dan nog over toeval? Natuurlijk krijg je nooit 100% zekerheid van een dier, dat is bij mensen ook nooit zo. Maar met behulp van communiceren kun je gewoon ontzettend veel bereiken. Ook word je band hechter met je dier omdat je elkaar begrijpt.

Ik vind ook niet dat je hier een bepaalde gave voor moet hebben ofzo. Zoals ik al zei, je word ermee geboren. (je ziet vaak genoeg kleine kinderen met zo'n grote hond spelen, en vaak gaat dat prima. Waarom? Kinderen communiceren thelepatish al met het dier. Waarom later niet meer? Ouders; Ach hou op! het bestaat niet!) Is maar een klein voorbeeld.
Je word alleen vaak raar aangekeken als je zegt dat je communiceert met dieren, het is iets niet ''normaals'' om het maar zo te noemen. Misschien willen mensen niet voor gek uitgemaakt worden?
Echt, als je de kans krijgt dit te leren moet je het zeker aanpakken, ook al geloof je er niet in, het is iets geweldigs!

Oke, ik heb weer lang genoeg gekletst haha
Groetjes Tanja

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 09:29

Hoi Tanje. Wij waren dus samen op cursus bij Cecilia. Je zat tegenover mij en we hadden beide bij de oefening met Cecilia haar dieren gekozen voor Ieneke (kip). Jij hebt er dus net zo van genoten en veel van opgestoken als mij. Hoop dat je er ook nog veel plezier aan zult beleven.

Groetjes Christel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 16:46

Tittel, ik heb je een paar dagen geleden een pb'tje gestuurd. Ik heb nog geen antwoord van je gehad, maar aangezien er de laatste tijd wel eens vaker wat mis gaat met pb'tjes wilde ik je hierbij vragen of het berichtje wel aangekomen is? Lachen

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:14

Hey wat leuk !!
Nou welkom bij de animal cummunicaters Haha!

Als je het leuk vind om eens verhalen om vragen uit te wisselen, mijn pb box staat open Knipoog

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 13:50

Sammm schreef:
Tittel, ik heb je een paar dagen geleden een pb'tje gestuurd. Ik heb nog geen antwoord van je gehad, maar aangezien er de laatste tijd wel eens vaker wat mis gaat met pb'tjes wilde ik je hierbij vragen of het berichtje wel aangekomen is? Lachen

Heb niks van je ontvangen. Als je wil mag je het wel even opnieuw verzenden.

Vandaar dus geen reactie van mij. Zou niet weten waar ik op zou moeten reageren, haha.