Gratis lieve poes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

Re: Gratis lieve poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 17:48

Mijn vriend woont op een boerderij en ze hebben daar ook al 2 jonge katjes maar zal wel horen of ze er nog een bij willen, genoeg ruimte op de boerderij neem ik aan Haha! (ze mogen daar ook in huis en ze word dan ook geholpen aangezien hun het wel bij een beperkt aantal willen houden hehe)

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 22:50

Wat jammer dat het niet mag, iedereen die het nog gaat vragen, alvast bedankt! Vind het erg lief!

van mij mag ze hier blijven, ze ligt nu op mijn schoot te slapen, maar mijn vriend had daarstraks weer een woedeuitval omdat ze op de salontafel zijn salami gepikt had (moet hij het maar opruimen Boos! )!

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:32

Batje, ik heb een poesje die niet naar buiten wil in de aanbieding, maar die's nog een stuk jonger, en kan nog niet in/uit het raam springen. Ze blijft dan gewoon met haar grote broer voor het raam zitten kijken naar buiten...

Mijn vent is allergisch voor katten, maar ik loop juist over hem heen, dus mijn oma-poes mag bij ons lekker van haar oude dagje blijven genieten...

Ik had trouwens wel verwacht (lees: gehoopt) dat er op bokt 'n stuk meer mensen geinteresseerd zouden zijn.

Advertentie op marktplaats proberen anders?

Verder, pik je niet te veel van 'm? Ik ken natuurlijk je verhaal niet, maar vrouwen aan de macht he? Lekker laten schreeuwen, da's toch maar 'n teken van onmacht. Bij mij liggen ze nu allebij op schoot te slapen Lovers maar hier heb ik te weinig ruimte voor zo'n jong ding (18 m2, die dingen vliegen over 't plafond) Ach gut

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:37

Tja, ik heb zeker interesse, maar mijn vriend is buitenkatten gewend en wij zitten nu in een (groot, dat wel) huis zonder buitenruimte. Hij wil dus echt perse een kat die nog nooit buiten is geweest en ook een karakter heeft waarbij 'ie het ook minder zou missen.
De kat van TS valt dan helaas af, dat is echt een doerakje en die moet lekker naar buiten denk ik Knipoog Ik heb helaas vorig jaar mijn kat ook aan een bokker moeten weggeven omdat het echt een buitenkat bleek te zijn.
Vandaar dat ik echt op zoek ben naar een huismusje, die ook nog eens, vanwege lichte allergie, niet al te veel verhaart..
Niet makkelijk kan ik je vertellen Knipoog

*edit* net even foto's gekeken en je verhaal gelezen, wat een ontzettend bijzonder stel!

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 14:17

Afbeelding

dit is de recentste foto, als ze nu eens stilzit, zou ik er nog meer maken! Tong uitsteken

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 14:17

Afbeelding

dit is de recentste foto, als ze nu eens stilzit, zou ik er nog meer maken! Tong uitsteken

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:03

Ik was vergeten hier weer te reageren sorry maar zijn ouders willen er niet nog eentje bij.. Kan eventueel zijn broer vragen (die woont niet meer thuis) of die er nog 1 bij willen. Dan hoor je het wel weer Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 12:08

Probeer het eens op het dierenforum, www.dierenforum.nl
Misschien zijn daar nog geïntreseerden die dit katje willen opvangen Knipoog