Poot omhoog bij piesen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

Re: Poot omhoog bij piesen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:06

ik ga er verder niet op in. Ik weet het verschil tussen een zekere en een dominate hond. en heeft niks met zn karakter te maken. als ik zin heb(moet zo weg)

forrestangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 22:31

veel laten omgaan met ander reutje !!
mijn bull terrier reu piste ook al een teefje, tot onze kleine tekkel eens even liet zien hoe dat een echt reu dat moest doen

en PLOTS, daar was het pootje, hij was toen 1jaar 2 maand

maar , je zal snel gehoopt heben dat hij dat nie gaat doen!!
mannetjes pissen bijna tegen alles wat rechtstaat, Tong uitsteken
tenzij je het ze kunt afleren, die van mij kan alles, rollen, zelfs 'in de zelfgemaakte kar lopen) maar dat krijg je hem NIET afgeleerd ...
tis maar op voorbedachte raad
HIER LOOPT HIJ ENKELSPAN Knipoog
Afbeelding
EN DUBBEL SPAN
Afbeelding

jap die van mij, luisteren naar elk commando wat je een koetspaard aangeeft, zo dat heb je als je paardengek bent

Claudiakappe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 13:06

hoi bokker wij hebben een golden retrivieren en die is bijna 2 jaar en plast niet met zijn poot omhoog en bij ons op cutsus maakte het niets uit Knipoog

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:04

Wij hebben 3 honden, 2 reuen en 1 teefje.
De oudste is een Golden Retriever die dit jaar alweer 11 wordt, en die heeft nooit met zijn poot omhoog geplast. Hooguit trekt hij hem een beetje op.
De andere reu van 6 jaar oud tilt zijn poot zo hoog op dat hij bijna omlazert, echt verticaal de lucht in. Het teefje plast ook met haar poot omhoog.

Toch is de oudste hond, die dus nooit zijn poot optilt, het dominantst. Hij is duidelijk de alfahond hier. Ook tegenover andere honden is hij vrij dominant, rijd op zowat elke hond die hij tegenkomt, en neemt snel een dominante houding aan.
De reu die zijn poot wel heel hoog optilt staat onderaan in de rangorde.