Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Natascha schreef:Life sucks...
and then you die
Marye78 schreef::D sorry maar ik kan ook mijn lach niet inhouden
mijn oude chef had ook een x zoiets, was zijn vrouw aan het stofzuigen, en ze liep naar achter en toen voelde ze ineens iets kraken onder haar voet....stond ze op de hamsterbleek haar dochter hem uit zijn hokje te hebben gelaten...
zelf heb ik een x een hamster overvoerdik had mijn hamster al een paar dagen niet gezien dus toen tilde ik het huisje op (een soort iglo) en ik zag niks, dus snapte er niks van! maar het huisje was wat zwaar en toen ik ermee schudde floepte er ineens een megadikke (dooie...) hamster uit, helemaal in de vorm van t huisje...hij had zijn wangen schijnbaar zo vol gepropt dat hij niet meer door t duurtje kon...
dag hamster....
trisca schreef:Ja.... Ik moest er eerlijk gezegd ook wel om lachen![]()
Wij opereren veel muizen en als we die scheren houden we de stofzuiger erbij tegen de haren.. Je raad het al, oemand heeft toen die muis ook wel eens los gelaten. Die heeft het trouwens ook overleefd en was onder narcose
Marye78 schreef:trisca schreef:Ja.... Ik moest er eerlijk gezegd ook wel om lachen![]()
Wij opereren veel muizen en als we die scheren houden we de stofzuiger erbij tegen de haren.. Je raad het al, oemand heeft toen die muis ook wel eens los gelaten. Die heeft het trouwens ook overleefd en was onder narcose
muizen opereren !!??