mijn arme konijn... :\ *rotdierenarts*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tiffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:56

Mijn DA is ook zo1. Mijn konijn die was erg aan het ademen, heel pverdreven zegmaar. En toen de konijntjes los mochten ging ze op de open haart liggen. Dat is van marmer en erg koud! Ze dronk en at nog gewoon... En toen zijn we ook naar de DA gegaan. De DA zei dat het MISSCHIEN een baarmoederontsteking zou kunnen zijn(zeheb pas babytjes gehad) Maar als de DA het niet zeker weet laat ik NIKS met mijn konijn gebeuren. We hadde ook me andere konijn mee genomen. Want anders wilen ze niet meer bijelkaar. Dan herkennen ze de geur niet engaan ze vechten dat wouden wij voorkomen en namen we me andere knijn gewoon mee. Die vrouw zat ons ook zo aan te kijken "die mensen zijn niet wijs" We proberen snel een ander DA te vinden!

keetieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 17:16

Hai Femmii,
Het is schandalig..de reden die de da geeft om je nijn in te laten slapen! Omdat het handiger is..kijkt hij ook niet vanuit het oogpunt van de nijn.
Mijn nijn is 5 geworden...ondanks dat hij vaak heel erg ziek was..en ik hem het grootste deel van zijn leven handmatig moest voeren..ik was gek op hem en hij had lol in zijn leven..en dat merk je echt wel!
Op een gegeven moment at hij zelfs van zijn lepeltje..dieren kunnen zich heel goed aanpassen.
Jij weet wat het beste is voor je nijn! en als het echt niet anders gaat..dan voel jij dat nog altijd als beste aan...
Veel sterkte x keetie
Afbeelding
Dit was mijn mr nijn Lachen