Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dooby schreef:Ik zou nooit van die pilletje bij de dierenwinkel halen. je verlamd als het ware je hond en hij hoort alles nog wel maar kan niks. Wij geven onze hond beetje valium advies dierenarts. Ik zou langs de dierenarts gaan en om advies vragen. DAP verdamper kan je er oook voor altijd in laten navullingen verkrijbaar bij dierenarts. Veel succes Groetjes Rianne (staiger dierenarts)
Qweeny schreef:je hebt ook vuurwerk cursussen voor honden die vuurwerk angst hebben.
Sassieja schreef:Hebben wij ook geprobeerd, maar het maakt echt niets uit, zodra onze hond een knal hoort is hij weg, en wil niets meer, behalve naar huis.
Wandelen met hem is rond deze tijd van het jaar ook geen pretje meer, dus wij gaan vaak naar het bos.
Wij halen elk jaar gewoon 'de' Oud en Nieuw pilletjes, heb geen idee hoe het gewoon heet![]()
Dooby: Hoe kan een 'ding' nou de geur van de moederhond achterlaten, of begrijp ik het nou zo verkeerd?
En de pilletjes die wij hebben voor Oud en Nieuwjaar, zorgen er gewoon voor dat de hond inslaapt, zodat ze slapen en zich niet meer bewust zijn van de knallen.
Dooby schreef:Een moeder hond heeft een bepaalde geur bij szich dat als het ware de puppies/honden zich veilig laten voelen. Dat "ding" De verdamper laat die geur achter en het beesje gaat zich veiliger voelen.