Ja oke, het was niet slim, maar dat hoeft toch niet door 8 verschillende mensen te worden verteld ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
miekelover schreef:ja ik doe opleiding dierenverzorging. en je mag altijd een dier mee naar school meenemen. ik heb geen hond maar wel een caaf. En als er kleintjes komen een dierenwinkel wilt ze altijd wel hebben waar ik stage loop.
tessyke schreef:ze heeft toch juist gezegt dat de dierenwinkel ze wel wilt hebben >;) en bovendien denk ik dat ze nu al wel doorheeft dat ze in fout was
Lindy schreef:Onnodige drukte voor een stressgevoelig dier zoals een cavia.
Als je hem gebruikt voor een praktijkles is het logisch, maar ik neem mijn cavia's met deze kou niet zo snel mee naar buiten.
En het gaat er niet alleen om dat je de kleintjes kwijt moet kunnen, maar ook dat alle zeugjes een nestje aan moeten kunnen. Als ze te jong zijn heb je een grote kans op miskramen of jongen met gebreken. Als ze te oud zijn kan het vrouwtje er zelf aan onderdoor gaan. Maar dat zou jij moeten weten met die opleiding...
Sylvia schreef:Nou nou nou, om nou meteen dierenwinkels slecht te noemen vind ik erg ver gaan hoor. Feit is dat door dit soort 'acties' de dierenwinkels ook met overschotten zitten. Daarbij wens ik TS veel succes als ze 2 nesten daar naar toe wilt brengen, bij de dierenwinkels hier hoef je echt niet aan te komen met een nest vogels, hamsters, konijnen of cavia's. Die zitten zelf al overvol...