[edit]Van een aantal foto's een link gemaakt, Jantien[/edit]
Shaienne
Geplaatst: 14-12-04 13:33
Wij hebben ook een mooie uit het asiel. Hij heet Mozart. Een gecastreerde kater van 2 jaar. Hij is een kruising tussen een Russische Blauwe Kat en een Britse korthaar.
Hij is heel erg ondeugend en is echt hyperactief.
SassieSjaak
Geplaatst: 14-12-04 13:52
Hoi nou ik heb er net zoals velen onder ons ook 2 katten. Zie voor de foto's in mijn profiel. Roosje is een lapje, van 6 jaar oud. Thomas is een cypertje van bijna 6 maanden oud.
Wat een leuke katten zeg!!!
Bojangles
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-04 17:41
Haha miekelover, bij de 3de foto van jou lijkt het net of je kat met z'n neus vastzit in dat takje Mooie katten!
Die van jou is ook mooi Shaienne! Mooi kleurtje en mooie kop!
AltijdLente
Geplaatst: 14-12-04 18:38
@ snowgirl38: heerlijk hoe die beesten kunnen slapen he! wij hebben van 2 van die hangmatjes aan de verwarming. Toen ze klein waren konden ze makkelijk met zn 2en in 1 hangmatje. Dat ze nu grote poezen zijn kan ze niks schelen want nu liggen ze gewoon boven op elkaar.
oja ik zal mijn stoere mannen nog ff showen sealpoint siamezen waar je geen nee tegen kunt zeggen
[edit]Van 2 foto's een link gemaakt, Jantien[/edit]
Laatst bijgewerkt door AltijdLente op 14-12-04 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Guinevere
Geplaatst: 14-12-04 18:39
Ik had in Nederland twee katten, maar eentje is een paar jaar geleden dood gegaan en de andere woont nu bij mijn ouders. Voor foto's zie profiel.
Ik mis het wel hoor en nou vroeg mijn vriendin laatst ineens of ik misschien een kat wil (ik stond bij de dierenwinkel weer eens tegen het raam van de adoptie kamer gedrukt ). We hebben alleen geen tuin, al hebben we er over een jaar ofzo waarschijnlijk wel één, maar een binnenkat wordt toch niet zomaar een buitenkat? En een jaar alleen maar binnen vind ik sowieso erg sneu. Dus het was even slikken, maar ik heb toch maar nee gezegd.
AltijdLente
Geplaatst: 14-12-04 18:42
Mijne komen trouwens gewoon buiten. We wilden dat in het begin niet maar als je de deur niet opendoet (helemaal tussen 6 en 7 uur sochtends) mekkeren ze de hele straat wakker. De mensen die siamezen kennen weten wel HOE die beesten kunnen mekkeren Ze zijn gelukkig erg eenkennig en moeilijk te pakken te krijgen buiten dus daar zijn we wel blij om. Ach het zijn gewoon me schatjes
Bojangles
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-04 18:53
Ahhhh nee die vind ik echt zo geweldig die Siamezen, hoe zijn ze van karakter? Ik vind ze echt zoooo stoer
AltijdLente
Geplaatst: 14-12-04 19:02
ah nee breek me de bek niet open HELEMAAL GEWELDIG. Als ik later (ooit ) gesettled ben en op me zelf woon en katten kan hebben worden het zeker siamezen! Onze vorige generatie katten hebben we allemaal meegenomen uit afrika toen we daar woonden, en daar was een siamees en dr dochter (kruising siamees/pers/abbesijn) bij. Toen deze allebei waren overleden vonden we 2 katten te weinig en wilden we thuis allemaal siamezen, dus het werden 2 siamezen . De andere 2 van de oude generatie zijn dit jaar ook overleden (alles is 17 jaar geworden) en nu hebben we allleen de 2 siamezen nog en de hond en echt je hebt je handen er aan vol Sees is meer een hondje en komt meteen als je roept, of ie nou buiten of binnen is. Alladin heeft een beetje kapsones en soms een beetje vrouwelijke trekjes (het zijn katers ) maar evengoed hou ik van hem ze kunnen heerlijk stoeien en keihard spinnen. Buiten zijn ze helemaal de man natuurlijk maar zodra ze gegeten hebben willen ze het liefst ondersteboven op je schoot zodat je het buikje even kunt kriebelen, dit wordt vaak zeer gewaardeerd. Als ik blij ben zijn ze bij me, als ik verdrietig ben (zeker nu ik net Jewel ben verloren) zijn ze ook bij me, kortom ze zijn altijd bij me als ik ze nodig heb en zou niet zonder ze kunnen. Mijn liefjes
Liesje89
Geplaatst: 15-12-04 00:59
Zwabber Mijn vuilnisbak-je-weet-wel-kater... Is aan komen lopen in Frankrijk toen 'ie een paar weken was. Mager, ziek, zwak, wormen, vlooien, teken... Noem maar op. En hij is LieV
SkyMarian
Geplaatst: 15-12-04 10:52
hebben katten altijd zo'n goede timing net 2 dagen voordat ze naar de DA gaan voor castratie en sterilisatie is de poes krols en we hebben een nogal hitsige kater ze zitten dus mooi tot morgen gescheiden
Liesje89
Geplaatst: 15-12-04 11:33
hahaha Gezellig
SkyMarian
Geplaatst: 15-12-04 11:37
we hebben de deurklink al anders op de deur gemonteerd, want de kater had binnen twee tellen door hoe hij de deur moest openen ik hoop dat ze morgen in het kattenbakkie-vervoerding niet genoeh ruimte hebben om te ...
Jantien
Geplaatst: 15-12-04 13:18
Heel erg mooie en leuke katten, alleen wil ik jullie verzoeken niet te veel foto's in het topic te plaatsen (vandaar dat er een aantal in een link zijn veranderd), het is namelijk niet de bedoeling dat het een verzameltopic gaat worden.
dani1983
Geplaatst: 17-12-04 03:22
dit zijn mijn schatjes [/img]
SkyMarian
Geplaatst: 17-12-04 11:16
mijn schatjes zijn gisteren terug gekomen van de DA. Mookie was zo krols als het maar kon dus de sterilisatie was risico voller. Maar beide huppelen al weer vrolijk door de kamer
Wieske_S
Geplaatst: 17-12-04 11:39
Dit is onze kat van 4 jaar, Fonzie
Toess
Geplaatst: 17-12-04 12:48
Mijn Pientje! Ze is op deze foto 4 maand oud (deze week gemaakt) En op deze foto is ze 5 weekjes oud:
Dit is onze (van mijn ouders) asielkat Floortje Na een lange weg gaat het nu super! Ze hing eerst nog wel eens in je benen ivm verleden. Het is echt een poppie!
SkyMarian
Geplaatst: 17-12-04 14:26
Jantien schreef:
alleen wil ik jullie verzoeken niet te veel foto's in het topic te plaatsen. het is namelijk niet de bedoeling dat het een verzameltopic gaat worden.
Bojangles
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-04 11:29
Mensen wel even opletten inderdaad, niet te veel foto's meer plaatsen Anders wordt het topic straks nog gesloten.
Mijn kater is een beetje chagrijnig, ik had wat olie op z'n likplekjes gesmeerd [hij likt zich open, heeft een soort dwangmatig gedrag] maar de geur zint hem niet helemaal Hij kijkt KWAAD, en een beetje moeilijk.
SkyMarian
Geplaatst: 18-12-04 11:52
hahaha onze hond had dat vroeger ook altijd, 1 keer in de zoveel tijd ging zijn vacht eraan Alleen de spray hielp bij hem niet zo veel later is het gedrag helemaal verdwenen
Bojangles
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-04 11:58
Nou ja moet maar even zien hoe het verder gaat met die vacht.
Hij is van 8 mei, hij is dus al ruim een half jaar oud. Maar komt nog steeds niet buiten, hij wil gewoon echt niet! Eenmaal buiten gaat hij keihard lopen miauwen en is ontzettend bang. En op m'n arm durft hij wel, maar dan ben ik weer bij de trap en dan springt hij eraf en gaat voor de voordeur zitten. En doe ik de deur los dan spurt hij het huis in HAHAHA aansteller Hij blijft voorlopig maar lekker binnen.
SkyMarian
Geplaatst: 18-12-04 12:11
lekker binnen laten, ws wordt zijn gedrag alleen maar erger als hij naar buiten zou moeten.... stress!!!!!!!!!!!!!!!!