Maar dat kleine konijn word later ook nog eens groter en dan is het hok gewoon echt te klein. En weet je wat de grap is? Juist veel dierenartsen en fokkers weten juist niet wat nou echt goed voor een konijn is, een dierenarts niet omdat een konijn niet in de opleiding opgenomen word en een fokker omdat ze het liefst zo veel beesten op een kleine plek hebben en zo min hoe mogelijk geld uit willen geven. Groente is duur, droogvoer goedkoper, dus gaan ze die konijnen maar met droogvoer volproppen ... Enne, ga jij op je knien zitten om haar vacht te likken? Heb je 24 uur de tijd voor je konijn? Zou ji jhet fijn vinden om samen met een gorilla dwang geknuffeld te worden? Ik heb al ruim 5 jaar ervaring met konijnen, lees aktief in forums mee en probeer steeds meer erbij te leven, dus ik moet eerlijk zeggen: ik heb niet weinig ervaring. Heb zelfs tijdens me stage de dierenartsen verbaasd, omdat ik gewoon dingen wist waar hun niks vanaf wisten ... Dus ... Groetjes, Nath
dimola
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-04 22:22
uhmz..ik weet niet of je het weet maar ze blijft maar heel klein hoor!.. ze wordt niet veel groter! dus ik weet niet wat je zeurt!
Nat0l0Mickey
Geplaatst: 07-12-04 22:46
Als ze nu pas 6,5 week oud is, groeit die nog wel een heel stuk hoor!
NTuinenburg
Geplaatst: 09-12-04 00:34
ehm, doe alsjebleift even niet alsof je veel van konijnen af weet, want iedereen die zegt dat dat hok groot is, heeft er duidelijk dus niet zo veel verstand van, maarja wie zijn wij om je tegen te houden.. ga je gang, wij vallen je niet meer lastig, en het heeft ook geen nut om boze pbtjes te sturen, want het maakt tog geen indruk op me,
xxx naomi
Ukster
Geplaatst: 09-12-04 00:42
al dat gezeur van sommige mensen.. als ik het zo lees krijgt het konijntje het echt wel goed. en leer eeerst is goed het verhaal lezen, en ga dan pas ouwehoeren over likstenen enzo.
er stond ook dat het konijntje al los mocht lopen, dus dan zal dat ook wel mogen als hij groter is dalijk. zit hij toch niet constant in zijn hok. en hoeveel dieren zitten er niet in een kleiner hokje en alleen en ga zo maar door. arghh wordt daaar soms beetje kriegel van
ik vind het een lief konijntje hor en zo te horen krijgt hij het goed.
Nat0l0Mickey
Geplaatst: 09-12-04 18:33
Sorry, dit was eigenlijk niet als gezeur bedoeld, maar eerder als tips ...