Een kat: Felix Honden: Toby en Snoopy I Cavia's: Stormy, Jollie, Thomas Konijnen: Snuffie En nu hebben we een hond, Snoopy II, 2 caafjes, Desi en Browney, en vissen.
Duvel91
Geplaatst: 26-11-04 21:20
Ik heb: 2 konijnen Snoopy&Mientje een hamster speedy, maar die is nu dood uitlaathonden 2 verzorgshets Duvel&Dommelsch een aquarium
Meer dieren wil ik wel.....maar kan niet........me zus is allergisch
Kuss Duvel
Droomster
Geplaatst: 27-11-04 18:01
Uhm...waar moet ik beginnen
Overleden: 2 Schildpadden (Mickey & Minnie) 2 Poezen (Sasja & sorry naam kwijt *is van heel vroeger, toen ik 4 was overleden*) 1 Hond (Scruffy, New Foundlander) Stuk of 8 ratten; (Silvester, en ik kan ze weer niet allemaal benoemen ) 2 Konijnen; (Snuffie & Tommie) 2 Muizen (Naamloos )
Verder was ik net bij de dierenwinkel en daar zag ik zo'n geweldig konijn Maar ik mag geen huisdieren meer... Maar ik blijf zeuren Als ik dat konijn krijg, heet hij/zij: Nijn(tje) Erg orgineel, hè?!
Denk niet dat ik het voor elkaar krijg hoor
x_shirley_x
Geplaatst: 27-11-04 21:06
Wij hebben nu alleen een hondje MAar we hebben al veel meer dieren gehad..vooral veel honden. ook nog katten, cavia's, konijnen, hamsters,parkieten, duiven, slangen en allemaal van die dingen .. Zelfs een rat..zonder dat mijn moeder het wist..maar die is maar 2 dagen bij ons gebleven. Want wij hadden m verstopt in n kooi onder mijn bed, en ik was vergeten dat mijn moeder die dag m'n kamer ging poetsen . Ze was helemaal geflipt, maar ik kon iemand met nog een rat..en die mocht hem ook niet maar die had m stiekem . en daarna heeft ze het toch maar verteld, toen was er niks aan de hand .
Suusiej
Geplaatst: 27-11-04 21:42
Halléluja! Wat hebben sommige mensen veel beesten gehad zeg! Ik las net 20 hamsters Maja, wij hebben hamsters,konijnen,kippen,eenden en vissen gehad..
TeamSpirit
Geplaatst: 28-11-04 15:24
Suusiej schreef:
Halléluja! Wat hebben sommige mensen veel beesten gehad zeg! Ik las net 20 hamsters Maja, wij hebben hamsters,konijnen,kippen,eenden en vissen gehad..
eenden? whahahahahahah
Evelienn
Geplaatst: 28-11-04 15:29
Ik heb een kat gehad en die piste altijd in de wc, toen gaf mn moeder altijd mn vader de schuld dat hij niet door trok iedere keer Die kat leek op een tijger en heette dus ook tijger, hij is ingeslapen omdat hij niet wou eten en drinken, toen was ik nog maar heel klein dus ik herinner me niks meer. Nu hebben we een rode kater die altijd eten wil hebben De rode kater heet Skippy. We hebben ook een hond(Binky) en die is gecastreerd omdat hij iedere keer ontsnapte op zoek naar vrouwtjes, hij hing ook altijd aan je been te hangen. Binky is een kruising tussen een terrier en een maltezer, ze denken een terrier want daar lijkt ie wel op, ze weten neit wie de vader is..haha Dik verhaal.
schapendoes
Geplaatst: 28-11-04 16:03
zie hier onze beestenboel:
als eerste natuurlijk Aron:
en mijn nieuwe trots: Jelle, onze labrador van inmiddels bijna 7 weken:
en dan onze konijnen, mijn tweede hobby: we hebben allemaal hangoren, waarvan Storm de enigste is met Angora erdoorheen gefokt. We hebben op het moment twee nestjes, waarvan het laatste nestje van vorige week totaal onverwacht kwam, en waarschijnlijk is de vader een ontsnapt konijn bij ons in de buurt waarvan de baasjes te lui zijn om hem te vangen. Over een week of twee verwachten we daarom weer een nestje bij manny. Echt helemaal niet de bedoeling, maar wel leuk natuurlijk. Bij ons lopen de konijnen om de beurt los en dan kan en nog wel eens iets mis gaan.
maar goed, dit zijn ze:
Storm, een vrouwtje van ongeveer 10 weken.
Manny (naar Manfred uit Ice Age, echt een super film) met haar twee jonkies van vijf weken, Donder en Bliksem. op deze foto vindt Donder het oor van Bliksem erg leuk
Joep (in slaap)
Sup is ons leukste konijn, loopt altijd met je mee als hij rondloopt en lijkt soms zelfs humor te hebben. Is helaas een beetje uit de running na zijn operatie.
dan hebben we nog Harriette (heette eerst Harrie maar bleek toen een vrouwtje te zijn) met haar twee jonkies van 5 dagen. (Ze moeten nog namen hebben dus brand maar los!!!)
en als laatst Poing, die ligt te slapen op mijn bed: Poing is inmiddels een voedster van een week of 6. ze moet helaas weg, want onze hokken zitten vol. als iemand ze een goed tehuis wil/kan bieden, hoor ik het graag.
zo dat waren de konijnen. Dan hebben we nog een kat, Jopie. echt een enorm lui ding. ligt het liefst op de bank of buiten in de zon. doet de hele dag werkelijk helemaal niks:
en nog twee dwergpapegaaien, Jari en Lizan:
ze lijken erg gelukkig met elkaar maar ik heb ze gekregen en vind eigenlijk dat ze in een voliere horen maar daar hebben we echt geen plek meer voor.
en als laatste nog onze goudvis, Kenny, naar Kenny uit South Park:
onze overleden dieren zal ik maar niet op gaan noemen, want dat zijn zo'n 6 goudvissen en zo'n 20 konijnen. niet dat we ze slecht verzorgen, maar we hebben er nogal wat gehad. (ons record is 16 konijnen tegelijk)
BoOo
Geplaatst: 28-11-04 17:06
Ik heb : -4 hondjes, 3 labradors en 1 boomertje -5 paarden, 3 friezen en 2 Quarters -5 konijnen, eerst 25 maar we hadden een virus in de konijnenbult dus zijn ze allemaal dood -4 visjes -2500 varkentjes -1 kat -2 geitjes
dat was het volgens mij
WinstonVDB
Geplaatst: 28-11-04 18:52
Nouw ik heb niet zoveel dieren hoor, ook niet eens een ponietje ofzo maar dit zijn ze: ik heb trouwens geen foto - misty Misty is mijn konijntje van 2 jaar en 3 maanden. Ik heb haar nu 2 jaar en ze gaat nooit zomaar weg, ze is heel lief, maar soms af en toe wat sago.
-ernie ernie is ons katertje hij is nu rond de 6 maanden ofzo en het is een echte sgat en houdt heel erg van knuffelen (ik ook)
-demian Demian is mijn vis hij is heel lief alleen hij was eerst bang voor me dan deej diej niets meer als ik in mn kamer was, maar nu blijftie gelukkig weer doorademen
nouw dat waren ze al verder hebben we heel vroeger een kat gehad, die over gestorven door kanker. we hebben nog 4 konijnen gehad maar die zijn doodgebeten door honden in de buurt :( en ik heb 3 muizen gehad heel lief, alleen muizen worden niet zo oud, dus die zijn dood gegaan dat wazzut
1 hond: Gabber 5 konijnen: Obi Wan Kenobi, Nijntje, Bugs Bunny, Flopsie & Dropje Redelijk wat vissen (25+), nu nog maar 6. 4 wandelende takken 7 hamsters: Hammie, Fayalo, Corazon, Rannva, Yentl, Ichi, Vampier. 1 rat: Paddo Enne wat vogeltjes, denk stuk of 8
Ehh ja.. dat was het wel
bakstertje
Geplaatst: 30-11-04 16:23
dit hebben we gehad vogels 3 konijnen dacht ik.. 1 hond 1 kat (weggelopen en nooit meer terug gekomen) mijn broer heeft paar schildpadden gehad
nu hebben we 2 honden groenendaelers (zipper 9 &nd goran 2)
SANEX
Geplaatst: 30-11-04 16:32
Wat ik allemaal gehad heb ?! Daar begin ik niet aan, dat is zoveel, dan ben ik morgen nog aan het typen. Ik ben opgegroeid met dieren, lag als baby in de box samen met de kat weet niet anders dan dat ik dieren om me heen heb.
Ik zal even een lijstje maken en overal een foto van plaatsen:
Konijnen Voedsters: Links; Nina,l(inmiddels El Ninjo, omdat ze zo groot is ) Lotharinger, en rechts; Nijn, kruising
Gerbils: Mongoolse gerbils, 2 heren, Bor, burmees. Flep, geel
3 dames, Agouti/wildkleur
Hamster: Meuk, mannetje
Vissen: rasloos, geslachtloos en naamloos en fotoloos
Zo dat was mijn lijstje momenteel, zou nog heel veel dieren erbij willen, maar doe maar even rustig aan nu [/img]
sunshine
Geplaatst: 30-11-04 20:40
We hebben gehad: - Ratten - Konijnen - Vogels - Honden - Katten Denk nog wel meer maar kan er zo niet opkomen
Nu hebben we: - 3 honden - 6 cavia's - 2 hamsters - 2 vissen - 1 baardagaam
Heb wel een foto van onze baardagaam, heb niet zo'n geweldige foto uitgekozen maar dat maakt niet uit
Heb wel foto's van de andere dieren maar heb nu ff geen tijd om ze erop te zetten.
Marye78
Geplaatst: 01-12-04 21:22
Heb gehad: -katten (diverse vanaf baby zijnde, lagen bij mij ook in de wieg haha) -goudvissen toen ik heeel klein was, gingen alleen al na 1 week dood -hamsters, stuk of 6 tegelijk, heb ook nestje van 12 gehad -russische dwerghamsters (rotbeesten, zijn net mini pitbulls) -ratten, ook meerdere (niet tegelijk hoor) -wandelende takken (kreeg kleintjes, waren ontsnapt en toen hadden we thuis een plaag...hihi) -zebravinkjes (eerst 1 gevonden in de garage, toen er 1 bij gekocht) -Boa Constrictors (2) -anolis (klein groen hagedisje) -woestijnleguaantjes
heb nu: -2 perzische katten - een ragdoll (amerikaans kattenras) mix met heilig birmaan en boerderij hier was ze nog klein en voor mijn moeder heb ik een baardagaam gekocht, en ze hebben 2 groene leguanen in een mega terrarium. (en nog 3 katten)
tijger
Geplaatst: 01-12-04 22:43
op het moment: 6 cavia's (2 van 1 jaar, 2 van bijna 1, 1 van 3 maanden en 1 van 9 jaar)
en heb gehad: 2 cavia's (1 is 2 geworden en de ander nog geen jaar) 1 hond (was 10 geworde) 1 kat ( was ook 10 geworde)
Wat hebben we nu: 1 hond 2 katten 1 paard vissen salamanders en kikkers 3 ratten
bianca_banny
Geplaatst: 03-12-04 21:06
Ik heb nu:
2 cavia en een hond 2 verzorgpaardjes
ik heb gehad: Een goudvis 2 hamsters 3 poezen 4 half eigen paardje
Bornn
Geplaatst: 03-12-04 21:13
Ik moet wel effe nadenken hoor ,want wij hebben een hele dierentuin gehad
Hangbuikzwijn, maar die hebben we weggedaan omdat hij steeds losbrak en door het dorp ging gillen
Overleden
Geitje -> Baby Hond -> Spencer Lam -> stumpy (hij heet zo ,omdat hij mank liep ) Schilpadden geen idee hoe die heten.. 3 hamsters. 2 konijnen. 2 kanarie's Hond -> Daisy 2 poesjes -> Shadow en die ander weet ik niet meer hoe die heet Oja en een shetlander merrie die is overleden omdat ze de bevalling niet aan kon en de dierenarts het niet belangrijk genoeg vond om te komen Verder hebben we nog wel meer paarden gehad ,maar dat zijn wel te veel om op te noemen
Nou het zal vast wel meer zijn,maar dat kan ik zo ff niet meer herinneren..
Levend :
3 honden Grizzley bear, Jadey, Cherry 2 Gekko's 1 Hamster 2 Poezen -> Pippi & Langkous. en dan de Paarden
Dat waren ze zal er vast wel wat vergeten zijn maarja..