Hoe vervoeren jullie de hond in je auto?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 17:57

Die van mij zit achterin.
Ik heb de achterbank opgeklapt, dus de zitting staat omhoog tegen mijn rugleuning, de hond kan daar niet zo overheen.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 18:42

Mijn hond moet achter in de bak. Is een 2 persoonsjeep en zit een net tussen de stoelen dus hij kan niet naar voren.
Hij vind auto rijden geweldig Haha! Als je hem de kans geeft zit hij achter het stuur
Afbeelding
Haha!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:29

Binky zit altijd naast me, in zn tuigje voor in de auto Vind ik een veilig idee. Hij heeft vanaf het begin geleerd om op de bijrijdersstoel te blijven en dus niet naar mij over te springen. En dat doet ie dan ook niet. Meestal gaat ie braaf liggen slapen naast me Lachen

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:13

gewoon op de achterbank, kofferbak is a te klein en b er ligt een rolstoel in Haha! (dus een bench past al helemaal niet), en als ik alleen met haar in de auto zit zit ze naast mij op de bijrijdersstoel, binnenkort maar een gordeltje aanschaffen voor de bijrijdersstoel, achterbank heeft geen gordels namelijk (was in 88 nog niet verplicht Haha! )

Neff

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:01

In de kofferbak, met de rugleuning van de achterbank omhoog. Kan ze nooit naar voren vallen. Zie hier:
Afbeelding
Na een tijdje gaat ze meestal liggen.

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 16:59

Autogordel voor honden Bloos! Nooit van gehoord!!

Mickey ging gewoon helemaal achterin (kofferbak dus) En Maxi nu ook, maar ook soms bij de achterbank of voorin als er geen ruimte is in de kofferbak... Mickey en Maxi hebben allebei wel 10 uur in auto overgeleefd Haha! Van NL naar Oostenrijk

(Ff voor verduidelijkheid, Mickey is overleden Huilen en Maxi is onze nieuwe pup Lovers )