katje overreden...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 22:14

BoOo schreef:
dankje Lachen ik wist niet eens dat een dier nog kon bewegen als ie dood was....wel fijn dat ik dat nu weet. misschien was ie dan toch meteen dood

bedankt voor alle reacties Lachen

Kippen lopen vaak nog een stukje door als ze zijn geslacht :K ...

Lijkt me echt erg om te zien Verdrietig , op de fiets zag ik laatst dat een vogel zo BOEM tegen de ruit van een auto opvloog. Zo zielig... Volgensmij was die wel in een eker dood. Maae van een katje... dat lijkt me toch wel erger Verdrietig .

Een katje van ons is laatst in de maaier gekomen, niet zo'n tuinmaaier maar met de trekker. Er waren 2 pootjes af, 1 pootje bijna en de staart was eraf en de darmen lagen er half uit. Gelukkig was Spikey's koppie nog helemaal heel. Ik denk niet sdat ze er iets van heeft gemerkt, ze keek zeg maar best tevreden uit haar ogen.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 22:23

erg he die dode katten ...
ik vind het ook zo vreselijk!
vooral ook omdat je weet dat er ergens een baasje verdrietig om is !
hier in heesch zit ook een kattenhater Boos! als ik die vieze vuile gore smeerlap voor mijn vrachtwagen krijg.............

maar iig wat die pootjes betrefd,dat zijn idd stuiptrekkingen, dat doen varkens ook precies hetzelfde, zoals jij het omschrijft
waarschijnlijk waren voorpootjes gebroken, want meestal bewegen alle benen nog een paar keer op en neer

het blijft akelig
maar idd wat ook al werd gezet, uitwijken kan nog gevaarlijker zijn
ik probeer ook altijd te ontwijken, lukt dat niet, dan probeer ik ze ook echt goed te raken, half levend achterlaten is namelijk nog erger!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 23:42

ik heb dat ook gehad, had mn rijbewijs een week en reed 's avonds een kat dood en de volgend emorgen vloog er op de snelweg een duif tegen mn voorruit

toen had ik ff genoeg van autorijden Scheve mond voelde me echt klote daardoor!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 12:48

Bo, ik dacht even dat het om Winnie ging... Gelukkig was hij het niet. Niet dat dit minder erg is hoor. Ik weet hoe je je voelt. 2 van mijn katten zijn overreden, dat is echt geen pretje om mee te maken. 1 leefde er nog, de ander was direct dood. Had net als dit katje bloed uit het hoofdje, de oren en neus. Dat betekende volgens mijn DA dat ze een schedelbasisfractuur hebben en direct dood zijn. Laten we hopen dat het in jouw geval ook zo is geweest, zodat het katje geen pijn meer heeft gevoeld.
Sterkte...

ps Sabiha staat in de kliniek in Someren, zoek maar even op mijn naam...

BoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 13:48

Chestnut schreef:
Een katje van ons is laatst in de maaier gekomen, niet zo'n tuinmaaier maar met de trekker. Er waren 2 pootjes af, 1 pootje bijna en de staart was eraf en de darmen lagen er half uit. Gelukkig was Spikey's koppie nog helemaal heel. Ik denk niet sdat ze er iets van heeft gemerkt, ze keek zeg maar best tevreden uit haar ogen.

ahh dat lijkt me echt heel erg om te zien! Verdrietig
en al helemaal erg omdat dat je eigen katje was Scheve mond ik moest al huilen bij een vreemd katje....

BoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 13:49

griebels schreef:

ps Sabiha staat in de kliniek in Someren, zoek maar even op mijn naam...

waar moet ik zoeken? Verward

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 13:52