Vinden anderen jullie huisdieren ook stom?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:07

Ik weet zeker dat er vaak afkeurend over mijn hond word gesproken......
Omdat wij(overdreven) gek op hem zijn durft niemand echt een opmerking erover te maken maar achter ons rug echt wel volgens mij Tong uitsteken .....

Stel je voor .....75 kilo bordeauxdog die enthousiast op je afkomt met wat kwijl in de mondhoeken(krijgt hij als hij echt blij is).
Kinderen worden verschuild achter ouders of opgetild,mensen staan in de regen aan de poort angstig te kijken maar durven niet verder Verward ....

Als je bij ons weggaat hangt er altijd wel wat haar of een kwijltje aan je.

Hij is best opgevoed maar heeft zijn uiterlijk niet mee(en ik vind hem zooooo mooooiiiiii) Haha!

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:11

Tja, ik vind die enthousiaste honden ook behoorlijk irritant.
Ik hou gewoon helemaal niet van honden. Vind de meeste eng en heb gewoon helemaal niks met die beesten. Als ze dan ook nog tegen me aan springen of de hele tijd irritant aan je zitten snuffelen ben ik niet zo blij nee....

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:19

Hahaha dus dat kwijlen is eigenlijk een compliment?

Ook ik zou de Bordeauxdog geen schoonheidsprijs geven maar het gaat erom dat jij er gek mee bent.

En ik ben ook erg gek (en soms ook overdreven Knipoog) op m'n katten. Eerlijk gezegd denk ik er niet eens over na wat anderen er van vinden.

oliebol, ik ben weer blont want ik zie nu pas dat dit al de 2e pagina van het topic is (dacht dat ie door CarS gestart was) Haha!

Ga nu dus de 1e pagina lezen

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:39

Sommige mensen vinden mijn konijnen saai... Scheve mond
Maarja..iedereen vind een ander dier leuk, of er helemaal geen dieren...

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 00:01

Missy schreef:
Ik ga mijn honden niet veranderen voor een stelletjes zeikerds, ik hou van de manier waarop ze zijn.

dan is het toch niet zo'n probleem als andere mensen hun gedrag niet leuk vinden? Het zijn jouw honden! als jij ze maar leuk vind zoals ze zijn. Als iemand mijn pony een lelijke oude bok zou vinden doet dat me eerlijk gezegd ook weinig, het is voor mij toch de mooiste pony die er is.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik het niet raar vind dat veel mensen er niet van houden als twee grote honden tegen hun op springen.. ik hou ook niet van brutale kinderen of happende paarden, maar het is aan de eigenaar/ouders of ze dat gedrag toestaan of niet.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 01:00

Ik vind het ook niet prettig als ik wordt besprongen door honden die buiten loslopen.
Als er hier mensen komen die niet enthousiast begroet willen worden of die we niet kennen dan gaan de te enthousiaste honden gewoon even naar buiten dat is geen probleem.

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 09:02

ThePast03 schreef:
Ik vind het ook niet prettig als ik wordt besprongen door honden die buiten loslopen.

Tja, en buiten springen mijn honden dan weer niet tegen jan en alleman op. TOch niet zo onopgevoed he?
Ze doen het enkel als ze binnen zijn, met schone poten

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 09:12

Eeeuuhm mijn caafjes worden door iedereen als heeel schattig beschouwd..ze zijn ook nog heel jong, en echt van die bolletjes.

En van mn hond is ook iedereen gek, hij is ook heel enthousiast maar luistert wel, dan gaat ie dus liggen met zo'n kop van:
Jaa hallo, waarom mag ik niet ff lekker druk doooeeen???

Wel lief is dat..Haha!

En onze vissen..Tong uitsteken zijn ook wel leuk..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 13:42

Missy schreef:
Tja, en buiten springen mijn honden dan weer niet tegen jan en alleman op. TOch niet zo onopgevoed he?
Ze doen het enkel als ze binnen zijn, met schone poten

Je hebt mij ook nergens horen zeggen dat ze onopgevoed zijn hoor.
Hondencursussen zeggen wat dat betreft ook helemaal niets, ik ken honden die GG3 hebben maar buiten het trainingsveld zich totaal onopgevoed gedragen.
Dan nog zie ik tien keer liever een te enthousiaste hond dan een hond (zoals bijvoorbeeld een van de onze) die je moet muilkorven als er vreemd bezoek komt omdat hij een angstbijter is!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 21:28

Heel veel van mijn collega's vinden mijn geitje niet leuk omdat mevrouw altijd ontsnapt Scheve mond
Voor mij is ze de liefste Knipoog

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 14:51

mensen vinden mijn ratjes vies Boos! Ze zijn zooow sweet!!!

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 17:23

Haha jaaaaa, en ik moet er altijd hard om lachem Tong uitsteken:D Mijn kat heeft namelijk een gebruiksaanwijzing: niet daar aaien, niet dit doen, en daar uit de buurt blijven met je klauwen *LOL* Dus als er iemand op visite komt, gaat het meestal zo:
Visite: Wat een leuke kat! Hij is wel errug dik hor...
Kat: ligt lekker te slapen
V: Die wil ik wel eens even aaien! *aai aai*
K: begint al boos te kijken, maar houdt zich nog even in...
V: Ach wat een lieverd! *aai aai*
K: HAP! daar kwam de bijterd... Tong uitsteken

Haha, geweldig Tong uitsteken Mij flikt ze dat niet meer, ze weet hoe ik reageer Knipoog
Maar het is echt een geweldige kat, die het hardst kan knorren van allemaal, en die altijd netjes op het raam klopt als ze naar binnen wil *LOL*

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 18:08

ik ken adt, ik haat het ook als ik bij iemand thuis kom, en je krijgt meteen 5 minuten lang zo'n hond over je heen. Onze hond springt ook 1X op bij bezoek, maar ik zorg ervoor dat hij dan echt stopt. andere mensen houden er ook niet van, en dat moet je respecteren. Ook al is je hond superlief, ook ik zou dat beest niet meer leuk vinden na 3 bezoeken. Ik zorg ervoor, adt als mijn hond na 1X nog niet stopt, ik hem 'bij z'n halsband pak, en hem wegtrek. Dan stopt het ook, en ook al loopt hij nog wel met je mee, hij blijft laag (en anders pak ik hem gewoon WEER vast)