arme honden ;'(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 21:02

Dat geluid van die honden Verdrietig
Toen ik ze hoordde piepe meteen weggeklikt, same met yvotje14 hem afgekeken Verdrietig

Adrizotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 14:51

Ik kon het echt nie aanzien. En ik blij dat ik het heb afgezet als ik lees wat er nog allemaal gebeurd. Ik kan daar totaal nie tegen. Begin al bijna te janke als ik het nog ma lees. Het is echt nie te schatte wat er allemaal gebeurt in deze wereld. Huilen Huilen

snoocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 11:19

wat een klere mensen zijn er seg, wat walgelijk, ik heb er geen anderen worden voor, ik vin het gewoon dieren mishandeling en dan oiok nog het gejank van die hondjes, deze mensen hebben echt geen gevoel volgens mij!! Boos! Boos! Boos! Boos!

NewGirl_BQ

Re: arme honden ;'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 20:21

appelflap!
Der zijn zo van die k*tlanden die echt geen gevoelens hebben voor dieren!
Heb ook al eens een filmpje gezien van andere dieren denk wasbeertjes, honden, wolven en die sloegen ze gewoon tegen de grond 'halfdood' ...dus ze lagen gewoon dood te bloeden en je zag dat ze bijna niet konden ademenen met zo'n geluidjes derbij ! daarna gingen ze ze op aan een touw en sneden ze in hun vel en trokken hun pels eraf (ze leefden toen nog altijd!!!!!)toen gingen ze daar aan zo'n touw dood te bloeden af te zien van de pijn ! en die wolven kregen ze niet direct dood..Tss weetje wat ze toen deden.. met zo'n knuppel op hun kop slaan.. nog niet dood? ze gingen toen met hun volle gewicht op hun keel gaan staan zodat ze niet meer konden ademenen!
ZIELIGER KAN NIET MEER!
ECHT NIET TE DOEN WAAR DEZE WERELD NAARTOE GAAT!!!!

En toen ik dit filmpje zag en hoorde kreeg ik er gewon kippevel van!
echt toen ik die hondjes hoorden janken ..
En als ze die honden in die kist steken kijken ze zo echt ; dat ze niet weten wat er gebeurd...En toen die puppy's erbij die puppy's zitten gewoon op die andere dode honden wat moeten die puppy's niet denken!
Moestek er bij zijn ...Zouk zeker die venten in zo'nkist steken en op EXTRA vergassen zetten!
VERDOMME! Kan hier nog uren blijven doorgaan...

Duhelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 20:24

wel al een oud topic hoor

x_Irisje_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 21:09

Ik heb dit echt met open mond zitten bekijken! Wat afschuwelijk! Ik snap die mannen ook niet. Als je dit doet heb je TOTAAL geen hart! Gadverdamme toen die honden jankten, ik kreeg de rillingen echt waar. Samen ook nog eens met mijn ouders bekeken. Dit is gewoon te ziek voor woorden.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 22:26

Ik weet wel dat ik dus niet ga kijken. Dan raak ik zo over de zeik dat ik vannacht geen oog meer dicht doe. Ik kan er echt niet tegen dat deze dingen gebeuren.

LiefsteIwan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 22:45

Ow gatverdamme, ik zit net chips te eten, dat hoef ik dus echt niet meer he

Bi0n_Tiffiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 22:57

ik zie niks? moet ik gewoon wachten ofzo..?

marije86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 23:04

gadverdamme,ik heb net gekotst,wat verschrikelijk,zoude die kerels er zelf in moeten doen!alleeen om honden overschot tegen te gaan,laten ze gewoon de teefen en de reuen stereliseren of casterren,verschrikelijk,de mens is wreed!

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 23:59

pharagirlke schreef:
Paradise schreef:
Ik kon het filmpje niet eens afkijken werd er kotsmisselijk van...

heb der ook tranen van in me ogen gekregen. nu mijn geluid is stuk dus ik zie alleen beelden. ik hoor niet hoe die honden reageren

Ik keek ook met tranen!
Ik wil zulke mensen echt gewoon dezelfde behandeling geven!

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 00:51

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 13:12

Is getekend!

Myra87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:52

Ik heb getekend, alleen is dit topic al een jaar oud..
Maar het blijft verschrikkelijk, heb het filmpje niet gezien

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:39

Dit vind ik echt heel zielig!!
Me hondje Mickey ging helemaaal kijken waar die honden zijn.
En die pups ook!
Ze worden gewoon op de dode honden gezet!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:01

Ik durf niet eens te kijken

MissJapke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:23

verschrikkelijk gewoon

elisatjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:08

wat een mongolen... damn als je dat kan doen hea.. dan is er echt iets goed mis in je hoofd...

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:41

Ik heb het filmpje weggeklikt nog voordat er wat gebeurde, want hier heb ik echt geen maag voor

Verder snap ik alleen niet echt waarom iedereen hier zo agressief reageert op die mannen? Voor hun is het hun werk, ja dan ga je je er natuurlijk niet aan hechten en er mee knuffelen voor je ze erin stopt, als je er niet tegen kan doe je dit werk natuurlijk niet.

Degenen die mij echt misselijk maken zijn de mensen die te lui zijn of er het geld niet voor over hebben om hun honden te laten castreren of steriliseren en de puppies dan bij een asiel dumpen terwijl ze weten dat ze daar hoogstwaarschijnlijk vergast worden!

Ik vindt dit vergassen een afschuwelijk gebruik , maar de verandering moet ten eerste van de (onverantwoordelijke) hondeneigenaren uitgaan!!!

-x- Nouska

elisatjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:52

ja maar om dat werk te kunnen doen is dr denk ook wel wat mis met je hoor, lijkt me niet normaal dat je gewoon honden kan vergassen zonder enige emotie (weet niet precies hoe ik dat moet zeggen).

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:20

Ja okee, ik heb het filmpje niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik las in meerdere reakties dat sommige honden van te voren nog een aai kregen... Ik neem aan dat het waarschijnlijk dezelfde mensen zijn die dagelijks de rest van de dieren in het asiel verzorgen, dan is dit helaas de duistere kant van hun werk.

Maar al was dat niet zo, denk jij dat mensen zo'n baan kiezen voor de lol??? Het is gewoon zo'n rotklus die gedaan moet worden, anders creperen die beestjes ergens van de honger in een kooi, alleen omdat ze geboren werden en niemand ze wou. In mijn ogen zijn de "pieps" degenen die deze hondjes geboren lieten worden en er toen van af wouden, dat zijn de grote boosdoeners. Sjemig, hoeveel kost het om je hond te laten castreren?? WIJ als mensen zijn voor verantwoordelijk voor het huisdier overschot. En ik herhaal dat ik vergassen niet vind kunnen.

-x- Nouska

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:33

Wij als mensen ja. Maar ik niet. Ik fok niet met mijn mooie hond. MAar dat broodfokken moest aan banden worden gelegd maar die l*l van een Veerman vindt dat "ieders eigen verantwoordelijkheid".

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:20

topic uit 2004