Er is eigenlijk geen verandering in Rana's toestand. Ze is nog steeds vrij onrustig. De DA van dienst wil haar morgen eens meenemen naar het kantoor van de administratie en haar bij zich houden. Even weg uit het warme kamertje en haar hokje. Kijken of dat misschien ook nog een kalmerende uitwerking heeft. Verder wil ze contact zoeken met een gedragstherapeut om die Rana's beeld eens voor te leggen. Wellicht heeft die persoon er nog iets zinnigs over te melden.
Ik ben inmiddels wel zover dat ik vind dat er zondag een duidelijke doorbraak moet zijn. Zoniet dan zullen we een zorgvuldige afweging moeten maken.
Ik heb gezien hoe ze hier gisteren totaal verloren rondliep. Diep ongelukkig. Dat wens ik haar niet toe. Als dat de manier is waarop ze de rest van haar leven moet doorbrengen, dan kies ik daar niet voor. Hoeveel verdriet me dit ook doet. Haar zo te moeten zien omdat wij geen afscheid willen nemen doet me nog veel meer verdriet. Dat heeft ze echt niet verdient. Mijn lieve Rana.
Maar goed, laten we eerst morgen maar weer afwachten. Misschien bestaat het wonder nog en knapt ze opzienbarend op...