mijn vader heeft een puppie gekocht...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 17:56

pingu schreef:
wij hadden vroeger ook een zwarte dobermann, Boy heette hij, en hij was echt enorm lief. zo een lieve knuffel!! nu hebben we een bruine dobermann, ze heet Lana, en ook zij is een lief maar wel speels beest!Ze hapt wel naar de koord als je er mee speelt, en als je pech hebt, zitten je vingers er bij, maar het is niet bewust dat ze bijt. dobermannen zijn inderdaad niet altijd agressief!Maar ik denk dat het vooral aan de opvoeding ligt.er zijn mensen die hun honden opvoeden als vechtmachine of als vreselijk agressieve beesten. maar in dit geval zijn meestal de baasjes agressief, en de beestjes kunnen er ook niets aan doen dat hun baasje hun zo opgevoed heeft! wij hebben ook een duitse herder, die worden gebruikt als politiehonden, en zien er daar ook kwaadaardig uit. die van ons niet hoor!! het is zo een lieverdje, je kan alles met haar doen, ze zal nooit bijten, alleen wat speels happen als je met haar speelt.
en toch waken ze allebei heel goed. het uiterlijk van een hond doet ook veel. vaak schuilt achter een kwaad uiterlijk een heel lieve hond.

Duitse herders zijn een van mijn lievelingshonden! volgens mij kies ik altijd honden die er ''gevaarlijk Tong uitsteken '' uitzien! *LOL*

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 17:58

wat leuk joh lief zijn ze als pup he