Wie doet er nog behendigheid met zijn hond?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 15:46

Ik doe nu een gehoorzaamheidscursus en flyball, maar ik wil van het voorjaar Breitensport gaan doen. Lijkt me geweldig.

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 18:48

Nope nog niet. Dit omdat ik een hond heb van 12 jaar. Ze is dus ook te oud. Maar ik doe het vooral neit omdat ze bijna heel haar leven op 3 poten loopt (verlamd). Vind het wel erg jammer! Ik ben dus een beetje op zoek naar een hond, in het asiel waar ik stage loop. Als ik dan een hond erbij heb, ben ik van plan om G&G, agility, flyball en doggydance doen. Ik wil later ook G&G en behendigheidstrainster worden. We zijn nog steeds(!!!!!!!!!) op zoek naar een huis in Baarle Nassau. Als we dan eindelijk verhuisd zijn neem ik ook alle toestellen enzo, om de hond helemaal zelf op mijn manier te trainen. Ik leer hier meer van dan als iemand het uitlegd en vind dat dat ook fijner. Ik heb wel met Lady (onze hond) een paar dingen van behendigheid gedaan zoals springen, tafel, paaltjes, en een soort van kattenloop (zag er wat anders uit dan het hoort Knipoog). Alsnog best veel dus!