Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romeo_haffie"]
srry dat ik dit even melden ga, maar ik vind het maar dom als je dieren laat sterven in de vriesen, het zijn tog ook levende wezens sjonge, ik noem dat nou echt geen hart voor dieren, en ze kunnen best tam worden lukt dat niet laat je ze tog weer vrij als het beter met ze gaat. jah sorry maar ik leg jou tog ook niet in de vriezer als je op sterven ligt ofzow is niet bod bedoelt maar vind het heel rare gedachten
[/quote]
Het klinkt misschien heel naar, maar het schijnt dat de bevriezingsdood de meest 'vriendelijke' dood is...
[quote="Coby schreef:Ik zou ze op de manier van Billy laten inslapen of toch gewoon in een emmer met water doen en daarop een schaal (zodat ze niet adem kunnen halen).
Romeo_haffie"]
srry dat ik dit even melden ga, maar ik vind het maar dom als je dieren laat sterven in de vriesen, het zijn tog ook levende wezens sjonge, ik noem dat nou echt geen hart voor dieren, en ze kunnen best tam worden lukt dat niet laat je ze tog weer vrij als het beter met ze gaat. jah sorry maar ik leg jou tog ook niet in de vriezer als je op sterven ligt ofzow is niet bod bedoelt maar vind het heel rare gedachten
[/quote]
[quote="editor schreef:Sorry dat ik dit even melden ga, maar ik vind het maar dom als je dieren laat sterven in de vriezer, het zijn toch ook levende wezens. Sjonge, ik noem dat nou echt geen hart voor dieren, en ze kunnen best tam worden lukt dat niet laat je ze toch weer vrij als het beter met ze gaat. Ja sorry maar ik leg jou toch ook niet in de vriezer als je op sterven ligt ofzo is niet bot bedoelt maar vind het een heel rare gedachte
Breitling schreef:als je deze jonge diertjes vermoord wil dat echt niet zeggen dat je dan minder ratten of muizen in je zadelkamer hebt hoor die blijven toch wel komen. Als ze niet al dood zijn en je weet nog steeds niet wat je er mee moet zou ik bij de dierenarts langs gaan en vragen wat je er mee moet doen
Ukster schreef:maar als je ze naar de dierenarts brengt, maaktie ze gewoon dood
want overlevingskans hebben ze niet echt zonder moeder. ze horen vaak gezoogd te worden