honden moeten weg van vriend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LillyRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:43

Sorry hoor, maar wat een achterlijke vriend ! Hij heeft ze zelf in huis gehaald en is ze nu zat dus wilt ze maar even weg doen. Ik zou hem dumpen!!! Gaat hij later ook zo met zijn kinderen om. In het begin vindt hij ze leuk, maar zodra ze nachtenlang beginnen te huilen en alles onderkotsen, moeten ze maar weer weg...
Sorry, maar ik heb zo'n hekel aan zulke mensen!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:39

sjakie schreef:
ik ben nog altijd van mening dat een hond een goede jas heeft. En dat ze buiten zitten wil niet zeggen dat er niemand naar omkijkt.
Wel eens gedacht aan mensen met honden en een fulltime job, die honden zitten binnen waar er overdag niemand naar omkijkt.... Is precies hetzelfde.

Geef ze een plek waar ze droog kunnen zitten...en er is niks aan de hand. Tenminste in mijn kennissenkring is er nog geen enkel hondje aan dood gegaan. Ook geen jonge jack russeltjes.
Maar goed ieder zijn voorkeur....

Nee honden gaan niet dood van buiten zitten hoor, maar het is wel aan te raden hier mee te beginnen als het weer mooi is zodat ze aan de koude kunnen wennen Knipoog
Verder vind ik dit een staaltje van niet overdachte aanschaf, inpulsaanschaf, walgelijk, hij hoeft ze niet meer, alsof het om speelgoed gaat, ongelofelijk, nou ik zou hem eens haarfijn uitleggen dat je zo niet met dieren om kan gaan!
Bezint eer gij begint

MaryKate

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:00

Ik had hem de deur uitgetrapt, zie het al gebeuren dat mijn vriend nu geen zin meer heeft in de honden, mooi dat ze blijven, hij dondert maar op!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 09:01

Ylana schreef:
]Het staat gewon vast dat elke hond, maakt niet uit welk ras, contact met mensen nodig heeft.

ach misschien ligt het wel aan de plek waar je woont. De hond van mijn ouders zit veel buiten (wil ze zelf ook). En die hele dagen voor het hek, waar ze door alle voorbijgangers geaaid en geknuffeld wordt.

maar ik dacht dat alle honden contact met honden nodig hadden ...
domme ik

en daarnaast hebben die beesten niet zo'n last van de kou. Die westie van mijn ouders schuift op haar blote buik door de sneeuw .

Tuurlijk als je geen aandacht aan je dier kunt geven moet je er geen nemen. Maar dit ging niet over aandacht, maar over kenmerken van het ras. Je weet van te voren dat ze met discipline moeten worden opgevoed omdat ze anders helemaal hun eigen regels invoeren.
En dat verharen... hoort erbij hoor.