Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jantina schreef:Oh, nog een leuk punt van mijn DA bedenk ik me net.
We moesten onze hond naar de kliniek brengen voor een operatie, de hond is daar overleden, heeft hij eerst nog een keer gebeld en uitgelegd wat ze in de kliniek precies gedaan hadden én hij is later ook nog een keer langs geweest. Gewoon om een praatje te maken, nog wat uit te leggen. Leuke man
_Emma_ schreef:'Mijn' dierenarts denkt iets beter te zijn dan hij is.
Ik heb namelijk een kater, en toen hij nog een kater met ballen was, gingen we er een keer mee naar de dierenarts. De dierenarts had hem toen nog nooit gezien, maar ik waarschuwde hem al dat hij erg wild kan zijn. Hij houdt niet zo van dierenartsen
Hij haalde zijn schouders op en mompelde zoiets als 'Dat zal wel meevallen'.
Hij maakte de bovenkant van de kattenvervoerdinges (hoe noem je dat?) los, haalde hem er gewoon af, zonder even na te denken, en jawel... mijn kat vliegt hem aan.
Hij sprong zo ongeveer zijn jas in![]()
Ja sorry hoor, maar ik had hem toch echt gewaarschuwd, dan moet hij maar naar me luisteren.
ThePast03 schreef:Nee, dat is degene waar ik juist ben weggelopen![]()
Maar dat is al heel lang geleden en toen was hij nog alleen en zat niet op de Kerkewijk. Ik heb begrepen dat hij nu een vrouwelijke collega heeft die heel erg goed is en zelf zal hij ook beslist bijgeleerd hebben.