Branca schreef:Indien deze hond aan een aantal punten voldoet van de RAD (Regeling Agressieve Dieren) omtrent gevaarlijke honden, is ie verboden.
Hopelijk heeft ie dat niet...
Nee daar is ie dus op getest.. Hij woonde namelijk in een drugspand met zijn baasje. Dat baasje is opgepakt door de politie en toen heeft hij zijn baasje heel erg verdedigt tegenover de politie. Hij is toen ook meegenomen en ze hebben hem iets van 4 maand in een pension gehad, (waar 'ie nu ook een trauma voor heeft) en een veearts heeft hem toen ook onderzocht of ie echt een American Staffordshire terrier is. Maar dat was niet zo, we hebben bewijspapieren en alles erbij gekregen. We hebben deze hond overgenomen van zo'n plaatsingsbedrijf voor honden.

ze ging er zelfs speciaal voor zitten als ze één van deze twee zag aankomen. ze vond het zelf ook leuk/fijn. Ik weet niet hoe je dit gedrag bij honden moet intepreteren eigenlijk. ze is zelf nooit echt mama geweest maar ze hingen vanaf kitten al bij haar. Sientje is ermee begonnen is ging tot haar dood (5 jaar) door. Frits was de laatste maanden erg veel buiten dus zagen ze elkaar niet zoveel. Maar zag Pee Frits aankomen lopen dan probeerde ze hem soms naar het plekje bij de kachel te leiden en ging ze voor hem zitten.

Haha rare ik 

Geweldig beest! 

wow die krengen zijn nog duur ook! ik ben blij dat eejee een goede klusser is, hij heeft het al zo'n 6x gerepareerd... nu met een tie-ripje dus het zal wel één van de laatste keren zijn hihi. 
 zag pas zo'n pup bij de dierenarts, echt een schatje.                                                         

Het is zelfs zo erg geweest dat ze niet eens wilde eten en het eerste wat ze deed als ze buiten kwam was dat ding zoeken. Dit vonden we ( we wonen bij mijn schoonouders) toch een tikkeltje te gek worden dus ze mag hem nu gedoseerd hebben, maar nu komt ze om de haverklap met stenen aan zeulen............
 ) het is niet de bedoeling om er heel intensief mee te gaan fokken ,maar we willen in elk geval  1 nestje proberen. ( Als het lukt zal er daar ook wel weer eentje van blijven hangen 
 en een tikkeltje lomp.........maar wel verschrikkelijk lief