Ze laten 'm castreren en brengen 'm dan weer terug. Maar goed, je kunt 't op meerdere manieren lezen.
Lindy
Geplaatst: 19-09-04 15:29
Als je de dierenambulance belt zorgen zij ervoor dat het dier de nodige hulp krijgt, en vervolgens wordt hij naar het asiel gebracht. Daar zit hij eerst voor een bepaalde periode vast, zodat de eigenaar altijd de mogelijkheid heeft om zijn dier weer op te halen. Het maakt niks uit of het een eigen kat is, of een zwerfkat, een goede dierenambulance komt overal voor. Wij rijden ook voor een gezonde zwerfkat. Als mensen een zwerfdier hebben gevonden en ons daarover bellen, komen wij het altijd halen. Het is dus een goede optie.
Rinoa
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 23:13
Maar ik wil niet dat hij naar het asiel gaat Verder ben ik ook helemaal niet van plan hem te plaatsen. Ik gun hem een lief baasje, maar ik heb nergens gezegd dat ik voor hem op zoek ben naar een nieuw baasje. Dan kan ik hem net zo goed laten ophalen door de dierenbescherming, maar ik wil hem dus niet in een hok laten stoppen.
Zowiezo denk ik ook dat hij weg zal lopen en hier weer terug komt. Hij komt hier al zo lang wij hier wonen, die is zijn territorium, zijn gebied. Hij zou het beste af zijn op een manege of boerderij ofzo. Die hebben we hier genoeg in de buurt maar toch komt hij altijd terug.
Mijn dilemma was het probleem met zijn kaak. Gister heb ik hem weer gezien en het is een stuk minder erg. Alleen eet hij wel veel minder dan normaal.
Ik heb de dierenambulance gemaild en het probleem voorgelegd. Ik wacht nu op een antwoord van hun. En tot die tijd krijgt Paps hier lekker zijn eten en knuffels.
Bedankt allemaal, als ik een reactie heb van de dierenbescerming zal ik het hier laten weten.
Lindy
Geplaatst: 20-09-04 15:00
MarianneR schreef:
Maar ik wil niet dat hij naar het asiel gaat Dan kan ik hem net zo goed laten ophalen door de dierenbescherming, maar ik wil hem dus niet in een hok laten stoppen.
En wat denk je dat de dierenbescherming ermee doet?
Maar in ieder geval succes, goed dat je je over hem bekommert!
Rinoa
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-04 17:56
* Sorry dt ik dit topic weer omhoog haal, maar voor de geïnteresseerden even een update:*
Een van de buren is met hem naar de dierenarts geweest. Hij is gecastreerd. Er is ook bloed afgenomen voor evrder onderzoek. Hij ziet er heel goed uit en kwam vanmorgen weer even buurten.
Uit het bloedonderzoek is gekomen dat hij FIV heeft (kattenaids). Dinsdag om 9:00 uur wordt hij ingeslapen...
Jammer dat het zo heeft moeten gaan, maar we hebben ons best gedaan.
Faniek
Geplaatst: 24-12-04 18:16
Arme kat
Maar het is beter zo...hij heeft waarschijnlijk een mooi leven gehad