Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fjordjes schreef:BarbaLala schreef:Dit kan ook komen door een allergie voor RVS bakken, had een van mijn honden.
Door over te stappen op keramiek was het over.
Hier gaan de bakjes om de dag of elke dag in de afwas.
In het verleden meerdere dieren gehad die bij de vorige eigenaars bakjes hadden die ik dan meekreeg, waar de schimmel op stondSnap dat niet, je wil zelf toch ook niet uit een vies glas drinken of van een vies bord eten?!
Alle bakken zijn van kunststof

Friesfanaat schreef:Doen jullie echt de natvoerbakjes van je katten/honden bij je eigen vaat in de vaatwasser? Ik ben hier een beetje misselijk van
Myfairytale schreef:Voerbakken na iedere voerbeurt.
Waterbakken om de dag, tenzij ik zie dat er iets vies in zit (ze hebben er hier meerdere staan).
Ze gaan in de vaatwasser mee of ik was ze met de hand af (heet water en afwasmiddel en heel goed naspoelen).Friesfanaat schreef:Doen jullie echt de natvoerbakjes van je katten/honden bij je eigen vaat in de vaatwasser? Ik ben hier een beetje misselijk van
Ja natuurlijk, hoezo niet?
Ik vind het wel heel bijzonder dat je hier een beetje misselijk van wordt?
Je wast je eigen kleding en dat van je partner/kinderen toch ook uit in dezelfde wasmachine?
En dat is nog véél viezer.
Ik spoel de bakjes even af onder de kraan en dan gaan ze in de vaatwasser. Maar ik ben ook niet zo vies van mijn dieren wat dat betreft. Onze hond en kat (beide langharen) liggen ook op de bank en ook deels 's nachts op bed dus die voer/drink bakken, daar kan ik me ook niet zo druk over maken eigenlijk
Het gaat de vaatwasser in en alles komt er gewoon schoon uit.

Friesfanaat schreef:Myfairytale schreef:Voerbakken na iedere voerbeurt.
Waterbakken om de dag, tenzij ik zie dat er iets vies in zit (ze hebben er hier meerdere staan).
Ze gaan in de vaatwasser mee of ik was ze met de hand af (heet water en afwasmiddel en heel goed naspoelen).
Ja natuurlijk, hoezo niet?
Ik vind het wel heel bijzonder dat je hier een beetje misselijk van wordt?
Je wast je eigen kleding en dat van je partner/kinderen toch ook uit in dezelfde wasmachine?
En dat is nog véél viezer.
Met als groot verschil dat ik daar niet uit eet...
Ik zal het maar nalaten om alles op te noemen. Denk dat dat er serieus aan bij gedragen heeft dat we bijna nooit ziek zijn. Mijn man is net zo opgegroeid en ook hij en zijn familie zijn vrijwel nooit ziek, geen allergieën etc.
De rest vd vaat wel gewoon dagelijks, haha