soesita schreef:cursebreaker schreef:Wat is dat gaaf geworden!! Zoiets zou ik in de toekomst ook heel graag willen, maar jammer genoeg in de huidige postzegel tuin geen optie. Bij ons dus vooralsnog aan het tuig naar buiten, maar ohh ik vind dit echt leuk om te zien haha. Mooi gemaakt
Dankjewel. Je mag als je wil ook wel een keertje "real life" komen kijken. Krijg je er een koffie bij. Wel mooi weer meebrengen!
Lijkt me leuk
Herzogenrath is idd bijna steenworp afstand voor mij

Die roodmans lijkt erg op onze roodmans

Hoe je het ook doet, doe je het fout.
Als de lente weer wat verder op gang is zie je er niet meer veel van, maar nu zie je nog net genoeg om een idee te krijgen.
Hier gelukkig kattenliefhebbers als naaste buren aan alle zijden. Inclusief mensen hun persoonlijke kattenren als inspiratie ook voor mijn catio

En dat groene is nu nog flink kaal (en ik heb ook stevig moeten snoeien om genoeg plaats te hebben om te bouwen). Maar als het goed is, zitten ze over een paar maanden inderdaad helemaal tussen het groen en kunnen tussen de blaadjes en de takken door de tuin bespieden.
Ik heb besloten dat ik haar gezeur negeer. Er valt niet mee te praten. Mij lijkt het ook dat je met een kattenhaarallergie net blij bent als mensen hun katten bij zich houden.
).