Houtsnip tegen het raam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-26 11:51

Mijn vriend was te nieuwsgierig hoe het ging dus hij heeft even gebeld voor een update :)) De houtsnip is goed hersteld en hebben ze weer uitgezet in de natuur. Toch fijn! :D

Earth

Re: Houtsnip tegen het raam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 12:14

Wat leuk om te horen! Fijn!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 13:53

Goed om te horen!

dioni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 14:30

denisesilver schreef:
8nnemiek schreef:
Woodcocks :')
Degene die al die Engelse vogelnamen heeft verzonnen moet een lintje krijgen :')

Komen ze in heel Nederland voor? Lijkt me zo gaaf om eens op de foto te zetten!

Je moet eens de “red-bellied woodpecker” opzoeken :+

Hoop dat het beestje herstelt. Altijd sneu zoiets.

En wat te denken van de great tit :+

Fijn dat de snip het gered heeft

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 14:45

Wat fijn dat 'ie t heeft gered en dat jij daar een aandeel in hebt gehad! :D

Echt heel toevallig open ik jouw topic, en denk ik: huh dat is dezelfde vogel als die ik laatst heb zien liggen. Hier midden in een woonwijk (wel redelijk dichtbij het water, maar midden in de (grote) stad) lag een helaas dode houtsnip op zo'n elektriciteitskastje. Daar denk ik neergelegd door iemand. Vond het sneu, heb er wel nog een foto van gemaakt omdat ik deze vogel dus nog nooit eerder had gezien en door google lens kwam ik erachter dat het een houtsnip was. En nu zie ik 2 dagen later dit topic. Heel fijn dat de vogel die jij bent tegengekomen het heeft gered.

foto in spoiler omdat de vogel dus al dood was, ziet er afgezien van een missend oogjeverder wel nog helemaal netjes en mooi uit.
Spoiler:
Afbeelding

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 14:45

Wat fijn dat 'ie t heeft gered en dat jij daar een aandeel in hebt gehad! :D

Echt heel toevallig open ik jouw topic, en denk ik: huh dat is dezelfde vogel als die ik laatst heb zien liggen. Hier midden in een woonwijk (wel redelijk dichtbij het water, maar midden in de (grote) stad) lag een helaas dode houtsnip op zo'n elektriciteitskastje. Daar denk ik neergelegd door iemand. Vond het sneu, heb er wel nog een foto van gemaakt omdat ik deze vogel dus nog nooit eerder had gezien en door google lens kwam ik erachter dat het een houtsnip was. En nu zie ik 2 dagen later dit topic. Heel fijn dat de vogel die jij bent tegengekomen het heeft gered.

foto in spoiler omdat de vogel dus al dood was, ziet er afgezien van een missend oogjeverder wel nog helemaal netjes en mooi uit.
Spoiler:
Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-26 15:01

Ach wat sneu dat die het niet gered heeft. Wel een prachtige vogel hè. Ik had online wat zitten lezen en kwam daar tegen dat ze met de vrieskou wat vaker in woonwijken te vinden zijn om eten en water te zoeken omdat ze dan geen wormen uit de grond kunnen trekken. Klinkt wel logisch.