Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar zij zei dus adhv klinisch onderzoek dat ze daar geen probleem opmerkt, dus er was geen ongebruikelijke beweging in de knieschijf.
noox schreef:Oef, jeetje, dat vind ik wel schrikken! Wat naar, hoe gaat het nu met jouw hond?![]()
Ik zal idd de pijnstilling weer starten. Ik dacht echter wel dat het wellicht slim is om een paar dagen voor het dierenartsbezoek weer te stoppen, om een beter beeld voor de da te hebben qua pijn?
Ladyson schreef:Haha oh excuus, ik had er orthomoleculair van gemaakt in mijn hoofd.. Dat is wezenlijk wat anders.
Dan vraag ik me alsnog af of orthopedisch en orthomanueel hetzelfde is, maar daar heb ik het antwoord zelf ook niet op. Ik zal eens googlen.
noox schreef:Bedankt voor alle tips!!
De reden dat ik af heb gewacht is omdat ik zelf nogal verward was wat het beste plan was en daarom een afspraak bij de orthomanuele arts (op aanraden van mijn eigen dierenarts) gemaakt.
Daarnaast voelt het voor mij logischer om eerst een diagnose te hebben en daarna naar een fysio te gaan, maar ik lees hier dat velen het ook andersom aanraden. Ik ga kijken voor fysio.
Mijn hoop en idee is dat deze orthomanuele dierenarts naar zijn hele lichaam en de uitwerkingen van pijn en waar die vandaan kunne komen kijkt en zo wat verder komt dan de reguliere dierenarts. En aan de hand daarvan verder onderzoeken.
Ladyson, hoe is een orthopeed anders dan orthomanueel?![]()
Fannetje, ik ga naar Heukels in Amsterdam, deze raadde mijn dierenarts aan.
KimD, wat voor scan zou je aanraden? Een echo? Dat is zeker wel iets wat ik overweeg en in de tussentijd bij mijn eigen dierenarts wellicht zou kunnen doen als zij de apparatuur hebben.
noox schreef:Bedankt voor alle tips!!
De reden dat ik af heb gewacht is omdat ik zelf nogal verward was wat het beste plan was en daarom een afspraak bij de orthomanuele arts (op aanraden van mijn eigen dierenarts) gemaakt.
Daarnaast voelt het voor mij logischer om eerst een diagnose te hebben en daarna naar een fysio te gaan, maar ik lees hier dat velen het ook andersom aanraden. Ik ga kijken voor fysio.
Mijn hoop en idee is dat deze orthomanuele dierenarts naar zijn hele lichaam en de uitwerkingen van pijn en waar die vandaan kunne komen kijkt en zo wat verder komt dan de reguliere dierenarts. En aan de hand daarvan verder onderzoeken.
Ladyson, hoe is een orthopeed anders dan orthomanueel?![]()
Fannetje, ik ga naar Heukels in Amsterdam, deze raadde mijn dierenarts aan.
KimD, wat voor scan zou je aanraden? Een echo? Dat is zeker wel iets wat ik overweeg en in de tussentijd bij mijn eigen dierenarts wellicht zou kunnen doen als zij de apparatuur hebben.