Hond gescheurde kruisbanden, ervaringen, wat kostte de operatie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:38

In 2024 bandletsel en een operatie was 3000 euro daar schrok ik van dus geen operatie maar stamcel therapie. Dat was 1000 euro en daar na geen revalidatie. Helaas vorig jaar ook de andere achterpoot dus daar ook stamcellen in laten spuiten en alles is weer goed.

annibel

Re: Hond gescheurde kruisbanden, ervaringen, wat kostte de operatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:19

Mijn Jack Russel was 12 jaar toen hij zijn kruisbanden scheurde. Eerst het ene achterpootje en 4 weken later de andere. Hij kon door onderliggende ziektes niet geopereerd worden. We hebben hem elke week laten masseren door een therapeut en ik heb zelf een laser gekocht waar ik hem elke dag mee heb behandeld.
Hij is na 3 maanden 99% hersteld en is bijna een jaar later overleden aan iets anders.

Ik zal morgen een filmpje posten. Maar niet laten opereren betekend zeker niet dat je moet laten inslapen, er zijn meer manieren <3

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:05

De hond van m'n ex heeft een tplo operatie gehad. Dat was rond de 1500 euro. We konden ook kiezen voor een goedkopere operatie maar de kliniek raadde deze aan bij haar ras (kruising labrador pitbull). Het herstel ging heel snel vond ik

@ annibel: was die kruisband ingescheurd of compleet afgescheurd?