GPS tracker hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

X2305

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 11:37

Tractive werkt bij mij in Nederland, Duitsland en België heel goed en ook in Zuid Frankrijk en Noord-Oost Spanje heb ik nergens problemen met het bereik gehad, ook landinwaarts niet!

BeFunny

Re: GPS tracker hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 12:04

@TS waar wil je het voor gebruiken? Natuurlijk voor de hond maar. Loopt je hond weg? Is het een jager? Gewoon voor het veilige gevoel?
Want zonder abbo zijn gewoon niet zo betrouwbaar. Maar als dat ook niet echt nodig is dan kun je daar natuurlijk wel gewoon voor gaan.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 12:55

X2305 schreef:
Tractive werkt bij mij in Nederland, Duitsland en België heel goed en ook in Zuid Frankrijk en Noord-Oost Spanje heb ik nergens problemen met het bereik gehad, ook landinwaarts niet!

italië, zwitserland, oostenrijk en tsjechië ook gewoon goed. ook in de afgelegen gebieden.

ik knoop m overigens ook aan het hoofdstel van mn paard als ik op buitenrit ga voor het geval dat...
en van het zomer op vakantie geweest met paard en toen heb ik m ook aan haar halster gehangen voor het geval dat ze uit de paddock zou springen om wat voor vage reden dan ook.

dioni

Re: GPS tracker hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 13:33

Ik gebruik de tractive mn als ik op vakantie ben in de bergen in noordwest Spanje, een ruw en weinig bewoond gebied. Daar doet hij het ook prima.