Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:Bedankt voor de tips.
Ik heb Fructosamine misschien getest als het in de testen zit die ik heb laten doen maar ik weet het niet. Ga het vragen.
Verder heeft hij de kap al een tijd niet op de kattenbak zitten. Ik zag gisteren waarom het mis gaat met plassen, hij blijft teveel staan waardoor hij achteruit over de rand plast. Hij hurkt niet genoeg en staat te ver achterin zijn bak.
Verder heeft hij een klein warmtedekentje in zijn mand liggen en ligt de mand voor de kachel.
luxx schreef:In de tests die je gedaan hebt zit het niet, is een aparte test, voor diabetes, ik vraag het omdat ik zelf een diabetische kat heb en veel drinken kan daarop wijzen. Vraag het even na bij je dierenarts, ik kan me bijna niet voorstellen dat het niet getest is met wat je vertelt want het is 1 van de eerste dingen waar je aan denkt bij veel drinken, slechte vacht en veel eten...
Storm schreef:Bedoel je een andere kattenbak? Hij heeft de grootste maat PeeWee XL. Veel groter is er denk ik niet?
En hij denkt dus dat hij in de bak plast, alleen trekt hij zijn kont niet naar binnen. Ik heb nu puppypads liggen rondom de bak.