Heerlijk zo in de sneeuw TS
Je hond geniet er zo te zien echt heel erg van
Eigenlijk is alles wel al gezegd ja. Vooral opletten op plekken waar gestrooid wordt; poten dan even schoonmaken bij thuiskomst.
En je zou kunnen overwegen om sneeuw booties - geen schoentjes - te kunnen kopen, als daar aanleiding voor is. Onze langhaar heeft rond de poten veel haar, ook al trim ik dat wel in deze periode, en als wij sneeuw wandelingen doen en het is rond het vriespunt of daaronder, vormen zich ijsballetjes tussen de tenen/haren en dat gaat echt wel irriteren op een gegeven moment helaas. Dus wij gebruiken op die dagen met de sneeuwwandelingen booties, waardoor ze daar geen last meer van heeft. Dit zijn dus geen schoentjes met zool, en beperken het gebruik van de poot niet, dus zijn volledig veilig te gebruiken, dus bv ook voor de wandelingen op plekken waar veel gestrooid is.

Onze dame leeft echt helemaal op met dit weer verder, ze vindt het echt fan-tas-tisch dus wij zijn er normaal ook meteen op uit als er sneeuw is (bovenstaande foto's zijn van vorig jaar, maar we hebben morgenochtend wel nog een uitje op de agenda)
edit:
Sneeuw vangen uit de lucht vindt ze hier ook fantastisch. Maar doe ik ook beperkt omdat teveel sneeuw binnen krijgen ook gewoon geen fijne belasting op de maag kan zijn. Maar ze vindt het zooo leuk

En qua kou... Meestal tijdens de activiteit kunnen veel honden wel wat hebben. Je zou eventueel erna een laagje aan kunnen doen - dat doe ik soms zelfs bij mijn langhaar ook wanneer ik wat langer terug naar huis moet rijden na een koude wandeling, om de spieren toch wat warmer te houden (wanneer het echt goed onder vriespunt blijft). Maar gok dat het bij jouw hond ook niet echt nodig is tijdens zo'n wandeling, maar gewoon even in de gaten houden of je tekenen ziet van kou maar denk dat het wel mee valt (het is ook nog niet super koud momenteel gelukkig)
*Ik moet ook echt even lachen om de foto van Warboel hahahaha hilarisch.