Welke halsband met verlichting?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Welke halsband met verlichting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 18:36

Maar die bungelen zo.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 19:03

Wij maken ze vast met een tie- rip achter het lampje , dat ze recht aan de band zitten..

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 19:08

Zit er bij die van jullie geen haakje aan de achterkant vh lampje waar je het gat vh bandje achter kunt haken?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 19:10

Nee ze hebben geen haakje, dat zou wel makkelijker zijn, maar ja, en tie-rip doet het ook.. De honden hebben hier hun eigen kleurtje , ziet er altijd zo leuk uit:

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 19:19

Wat zijn de beste halsbanden met honden met een mega kraag.
Tot nu toe alles wat ik heb gehad vallen allemaal weg in de kraag

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 19:24

Konstantine schreef:
Die van de action hebben wij en is echt FEL. Wel snel leeg inderdaad (denk dat ie al met al 2 uur mee gaat) maar echt heel fel.
Hij is wel voor erbij, je kunt er niet aan wandelen.
Nu maakt dat voor ons niets uit, wij hebben een tuigje.

Wij hebben ook deze van de action en idd ze zijn heel fel. Wel snel leeg, maar dat opladen vind ik niet zo'n ramp, En die hangt dan idd gewoon als extra om. Dat is dan geen halsband om mee te lopen. Aanvullend gebruik ik ook nog een reflector hesje van Non-stop afhankelijk van waar we lopen;

https://www.nonstopdogwear.com/products ... 7849733369

Bij onze langhaar zijn dat soort banden sws vaak minder goed zichtbaar, dus ik vind het hesje aanvullend wel een mooie meerwaarde voor verkeer in ieder geval. Ook heb ik altijd nog lampjes hangen aan de tuigen - voorkant en bovenop - voor tegemoetkomende wandelaars. Die van Max & Molly zijn bv ook fijn en goed fel.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 19:31

Leuchtie banden ik zweer er al 20 jaar bij! Absoluut prijzig in aanschaf en zoooo fijn in gebruik

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-25 19:39

Lampjes die aan andere banden/tuigjes bungelen is voor mij niet echt een optie. Als Duke losloopt dan heeft hij 9 van de 10 keer niks om.

Ik loop dus met een sliplijn met stop, en die gaat dan in zijn geheel af.

Dus zoek zelf wel echt iets dat gewoon van zichzelf blijft zitten.

Doe Leuchtie klinken opzich wel goed, maar vind ze inderdaad wel erg prijzig. Daarbij heb ik al zo achterlijk veel geld uit gegeven rond black Friday.

Ik denk dat ik voor nu voor zo’n ring band ga en dat ik die van Amazon ga bestellen. Prima prijs.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 08:11

Deze van Beeztees vind ik zelf heel fijn voor honden met een dikke vacht en volle kraag. Deze band is breder als de standaard led bandjes en valt daardoor goed op in een dikke vacht. Ik heb er twee, verschillende kleuren, de ene gaat heel lang mee qua batterijduur, de andere een stuk minder helaas. Maar ze zijn wel heel snel weer volledig opgeladen. Indien nodig kun je hem op maat knippen.

Afbeelding

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 09:19

Ik kies juist voor een minder fel lampje. Kan me voorstellen dat het vreselijk is om in het donker met een bouwlamp om je nek te lopen wat net in je blikveld schijnt :+

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-25 10:53

KimD schreef:
Daarna heb ik deze gekocht bij Amazon en het zijn werkelijk de best verlichte halsbanden die ik tot nu toe heb gehad, en dat voor dat geld. :=

https://amzn.eu/d/cDCqH17

Ik heb uiteindelijk deze besteld. Bevalt goed. Mooi fel en hij is goed te zien, makkelijk op maat te knippen.

Mocht deze het begeven dan ga ik waarschijnlijk alsnog voor die leuchtie, maar had daar nu gewoon even niet het budget voor.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 12:02

Shiloh schreef:
KimD schreef:
Daarna heb ik deze gekocht bij Amazon en het zijn werkelijk de best verlichte halsbanden die ik tot nu toe heb gehad, en dat voor dat geld. :=

https://amzn.eu/d/cDCqH17

Ik heb uiteindelijk deze besteld. Bevalt goed. Mooi fel en hij is goed te zien, makkelijk op maat te knippen.

Mocht deze het begeven dan ga ik waarschijnlijk alsnog voor die leuchtie, maar had daar nu gewoon even niet het budget voor.

Als je de band op maat hebt dan kun je ze dichtbranden, dat maakt het verliezen iets lastiger. :+

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 05:41

Dahlia85 schreef:
Ik kies juist voor een minder fel lampje. Kan me voorstellen dat het vreselijk is om in het donker met een bouwlamp om je nek te lopen wat net in je blikveld schijnt :+

Gelukkig lopen ze hier aan rollijnen in de donkere lange wandeling. Mijn ogen hebben ontzettend veel moeite met licht/donker dus lopen ze naast zie ik sowieso geen flikker ondanks dat de banden prima zijn verder. De honden doen ze ook graag om dus dat zit wel prima. Knipperende lichten kan ik al helemaal niet verdragen. Nu knipperd mijn eigen vest wel maar dat zie ik niet gelukkig.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 07:21

Ik heb altijd een fietslampje aan de halsband. Goedkoop en makkelijk. Je hoeft ze niet steeds op te laden.