Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dyphusion schreef:Ik kan je niet helpen met je vragen TS, maar wil je veel succes wensen! Ben benieuwd wat er uit deze combinatie gaat komen!
Als dwergkeesje eigenaar ben ik wel heel nieuwsgierig naar wat voor jou ‘volledig getest’ is. Zelf hier namelijk bewust de keuze gemaakt om niet te fokken, daar ik niet zomaar vrij kan krijgen van het werk voor langere tijd.
Nynkster schreef:De ouders zijn getest en het is praktisch een soort designer kruising. De pups gaan ook wel wat opleveren neem ik aan. Daar calculeer je toch een werpkist bij in? Voor paar honderd euro heb je een degelijke werpkist met doodligstangen. Karton of mesh iets is toch helemaal niet hygiënisch en veilig ook. Ik zou niet bezuinigen op dat soort dingen. En als je nog eens een nest wilt heb je het spul al liggen. Staan er zat op Marktplaats. Even goed reinigen en klaar.
Cioccolato schreef:Koop er gewoon 1 op marktplaats en daarna kun je m bewaren tot je geplande nest en dan weer verkopen.
Niet moeilijker maken dan het is.
Hout. Met doodligstangen.
Lukasje schreef:Oeh seg, TS wordt hier meteen wel afgeschoten.
Hebben jullie in de gemeente geen plaatselijke facebook? Mss kan je daar een oproepje plaatsen?
Soms vind je werpkisten ook 2ehands te koop op marktplaats of 2ehands.be
Shenavallie schreef:TS, lijkt me een spannende tijd, vooral in deze drukke dagen. Ik mis alleen jouw man in het verhaal. Je schrijft dat hij overdag thuis is. Kan hij niet een werpkist in elkaar flansen? Zo moeilijk is dat namelijk niet.