Hoe om te gaan met dit gedrag van kat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyDaily

Re: Hoe om te gaan met dit gedrag van kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-25 19:33

Sorry voor de late reactie maar hij heeft tabletjes gekregen inderdaad voor de schildklier. Ik dacht echt dat het door de verhuizing kwam
Ik hoop dat de tabletjes hun werk gaan doen. Maar moest nog wel 2 a 3 weken wachten voordat je iets merkt had de dierenarts over.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 19:55

LadyDaily schreef:
Sorry voor de late reactie maar hij heeft tabletjes gekregen inderdaad voor de schildklier. Ik dacht echt dat het door de verhuizing kwam
Ik hoop dat de tabletjes hun werk gaan doen. Maar moest nog wel 2 a 3 weken wachten voordat je iets merkt had de dierenarts over.

Fijn dat je bent geweest, bij de mijne gingen de tabletjes na een week of 3 werken.
Daarna ooit nog een keer opgehoogd maar heeft het er altijd prima op gedaan.

MissyNr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 20:04

Is er wel eerst bloedonderzoek gedaan of heb je zo de tabletjes meegekregen? Het is verstandig om na een tijd het bloedonderzoek te herhalen en te kijken of het schildklierhormoon nu op het juiste gehalte zit.

LadyDaily

Re: Hoe om te gaan met dit gedrag van kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-25 20:29

Er is geen bloedonderzoek gedaan. Ben met hem naar de dierenarts geweest, daar werd hij onderzocht. De dierenarts voelde direct vergrote schildklieren en temperatuur was aan de hoge kant eveneens hartslag maar dat laatste kon ook komen door de spanning.
Over 3 weken moet ik weer met hem heen