Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BarbaravdW schreef:Cats best original (voorheen okoplus blijkbaar) mag in het mensentoilet. Doen wij dus ook al jaren. Werkt geweldig!
 BarbaravdW schreef:Cats best original (voorheen okoplus blijkbaar) mag in het mensentoilet. Doen wij dus ook al jaren. Werkt geweldig!

Alle bakken staan op de kattenkamer boven waar ook de 2 ramen op een kierstand staan dus geur gaat vrij snel weg. Ik ruik ze niet tenzij ze idd net geweest zijn en ik toevallig boven ben. Ik heb net 4 nieuwe bakken en ze vinden de klepjes stom dus die heb ik eruit gehaald.
Fitzroy schreef:Wie o wie weet de oplossing?
Ik heb 2 Peewee bakken met al verschillende merken houtkorrels gehad. Ik houd ze netjes bij. 2 x per week de onderlaag eruit en iedere dag zeven en de poepjes eruit.
En toch is het eerste wat ik ruik als ik binnen kom de kattenbak![]()
Ik word hier echt niet blij van.
Maar voordat ik nu allemaal andere dingen ga proberen gewoon klonterend grit of bv iets met mais, wil ik jullie ervaringen weten met de verschillende kattenbakvullingen.
Qua voer staan ze op diabetesvoer en daar mogen ze ook niet vanaf.
Keldeo schreef:Moet je niet gewoon vaker je bakken schoonmaken? Ik vind het echt bizar weinig, die van mij zouden ook echt niet meer naar de bak gaan. Ik schep elke ochtend en avond de drollen en plasjes weg en maak 1 keer per drie weken de hele bak schoon. Ze hebben met z’n tweetjes vier bakken.
Peewee adviseert overigens zelf ook dagelijks scheppen.