Goeie beschermhoes voor de auto voor hondenhaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silvia

Re: Goeie beschermhoes voor de auto voor hondenhaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 12:40

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 13:37

Wij hebben een hatchbag gehad in onze vorige auto en ze zijn echt super! Bij een volgende auto zal ik er zeker weer een bestellen. Ze zijn van super stevig materiaal, vergelijkbaar met vrachtwagen zeil, en precies pas gemaakt op je model en uitvoering van auto. Wij hebben er twee rottweilers op gehad en er komt geen haar of korreltje zand doorheen. Of water, het is echt degelijk gemaakt en goed schoon te maken. En je spaart je auto.

Het enige wat ik de volgende keer anders zou doen is voor de iets uitgebreidere variant gaan zodat de bank gewoon plat kan zonder dat ik hem op strategische punten los moet maken, hoewel dat eigenlijk ook heel eenvoudig te doen was.
Laatst bijgewerkt door Dorus op 25-10-25 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 13:41

Hebben jullie bij het plaatsen van de Hatchbag ook dat speciale schoonmaakspul gebruikt of is dat onzin?

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 13:43

Ik zit voor mezelf toch ook weer te kijken naar die van hatchbag. Is het klittenband ook weer makkelijk te verwijderen? Ik heb bijna een trauma van het klittenband dat mijn vriend had aangebracht op een kozijn voor een insectenhor. Wat een ellende om er weer af te krijgen. Dus met inruilen ooit lijkt me het vervelend of laat je de hoes er dan inzitten?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 13:43

Volgens mij niet, alleen ontvetter voor de dubbelzijdige tape/klitteband. Dat is wel belangrijk dat je dat goed ontvet zodat het ook echt goed blijft zitten.

@Ceetje: wat is de kans dat jullie nieuwe auto exact hetzelfde is en de hatchbag dus over te zetten is?
Wij hebben hem er toen gewoon bij gedaan, konden er in de nieuwe auto toch niets meer mee.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 14:57

Die kans is eigenlijk 0, ik heb een Kia e-Niro uit 2022 en vlak erna is het model veranderd, ik ga geen oudere auto kopen dan ik nu heb. Dus een goede opmerking. :D bedankt!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-25 15:17

Nou dat zijn wel de goede verhalen dus. Dan is het even een investering maar een hoop gezeik zal het schelen :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 15:19

Ik heb net de Hatchbag erin gezet. Echt heel makkelijk en wauw!! Echt kwaliteit en perfect op maat. Hier komt echt geen haartje doorheen hoor, van geen enkel ras.

De flap kregen we er gratis bij. Ideaal voor in en uit springen.

Hieronder wat foto's tijdens het plaatsen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding