Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Ik ben normaal gesproken ontzettend team 'hou je kat lekker in eigen tuin' maar in dit geval gaat de buurvrouw daar ook niet gelukkiger van worden want dan is jouw kat nog steeds eenzaam (in haar ogen). En om nou een kat erbij te nemen omdat de buurvrouw dat graag wil...
Kortom, ik denk dat je aanbod heel netjes is, en als ze geen gesproei in huis wil maar wel de kat aandacht wil geven dan kan ze gewoon naar buiten lopen om hem te aaien toch?
BeFunny schreef:Ik zou nu van je vakantie genieten en bij thuiskomst de tuin zo af te zetten dat de katten er niet af kunnen en de honden er niet in.
Zo heb je in de toekomst niet dit probleem.
Alja schreef:Onze buren hebben ook katten.
Schijten in onze voortuin, kan geen kussens op de tuinstoelen laten liggen want die zitten gelijk onder de haren.
Ligt op de trampoline van onze kinderen.
Onze hond moet in de tuin aangebonden liggen omdat die kat hier altijd loopt.
Afgelopen weekend is de hond ontsnapt omdat hij achter de kat aanging en is 1 minuut bij hun in de tuin geweest en toen heeft zij de politie gebeld omdat onze hond in haar tuin was.
De politie is ook nog langs geweest met het advies een kattenverjager te nemen, vind het zo n omgekeerde wereld.
Ik heb de politie laten weten dat ik geen kattenverjager neem maar wel andere maatregelen tref als ik die kat in handen krijg
jetwii schreef:thequeensmum schreef:Het is natuurlijk wel mooi weer hè, je kan toch niet verwachten dat de buren de hele dag de boel potdicht houden?
Dat sommigen hier vinden dat het het probleem is van de buurvrouw dat vind ik echt heel raar. Jouw kat, jouw probleem.
Ik zou de oppas vragen de kat in huis op te sluiten
Ik vind opsluiten dus ook raar, ze zijn gewend buiten te lopen. Daarom niet voor een asiel gekozen.
Kat gaat trouwens door haar kattenluik en zij roept hem zelf altijd omdat ze hem zo leuk vind maar dat ging afgelopen maanden goed.
Ik vind het vervelend als hij daar sproeit maar vind ook dat ze hem prima weg kan jagen dmv wat water ofzo. Echter dat doet ze ook niet ze probeert ze allemaal evenveel aan te halen ons kat en de drie van haar zelf.
Voor nu inderdaad gezegd dat ze hem er dan uit moet sturen dat wij vanaf hier ook niks kunnen en dat we twee keer per dag oppas hebben.
Buurvrouw heeft trouwens een bipolaire stoornis waarbij haar denkbeelden over de wereld al niet met ons overeenkomen. Misschien verklaard dat ook haar mening dat ze vind dat wij ons katten niet genoeg aandacht en liefde geven.
Hij is geholpen inderdaad en het is een poes ipv kat
cariena1 schreef:jetwii schreef:
Ik vind opsluiten dus ook raar, ze zijn gewend buiten te lopen. Daarom niet voor een asiel gekozen.
Kat gaat trouwens door haar kattenluik en zij roept hem zelf altijd omdat ze hem zo leuk vind maar dat ging afgelopen maanden goed.
Ik vind het vervelend als hij daar sproeit maar vind ook dat ze hem prima weg kan jagen dmv wat water ofzo. Echter dat doet ze ook niet ze probeert ze allemaal evenveel aan te halen ons kat en de drie van haar zelf.
Voor nu inderdaad gezegd dat ze hem er dan uit moet sturen dat wij vanaf hier ook niks kunnen en dat we twee keer per dag oppas hebben.
Buurvrouw heeft trouwens een bipolaire stoornis waarbij haar denkbeelden over de wereld al niet met ons overeenkomen. Misschien verklaard dat ook haar mening dat ze vind dat wij ons katten niet genoeg aandacht en liefde geven.
Hij is geholpen inderdaad en het is een poes ipv kat
Dan moet ze een luik met chiplezer aanschaffen?
Wintu schreef:Alja schreef:Onze buren hebben ook katten.
Schijten in onze voortuin, kan geen kussens op de tuinstoelen laten liggen want die zitten gelijk onder de haren.
Ligt op de trampoline van onze kinderen.
Onze hond moet in de tuin aangebonden liggen omdat die kat hier altijd loopt.
Afgelopen weekend is de hond ontsnapt omdat hij achter de kat aanging en is 1 minuut bij hun in de tuin geweest en toen heeft zij de politie gebeld omdat onze hond in haar tuin was.
De politie is ook nog langs geweest met het advies een kattenverjager te nemen, vind het zo n omgekeerde wereld.
Ik heb de politie laten weten dat ik geen kattenverjager neem maar wel andere maatregelen tref als ik die kat in handen krijg
Ik snap niet waarom je je hond in eigen tuin vast legt voor de kat van de buren.
jetwii schreef:Oppas zou de poes ophalen zodat ze binnen kunnen blijven tot wij terug van vakantie zijn in de hoop dat het sproeien daar dan ook over is.
Echter kreeg de oppas de wind van voren dat het zielig is ze te gaan opsluiten, hierop heeft de oppas geantwoord dat dit alleen is zodat hij geen overlast bij haar veroorzaakt maar ze bleef stellig in dat het poesje haar aan het hart gaat en hartstikke welkom is als die maar niet sproeit.
Cayenne schreef:Offtopic: Wauw, 110 euro per maand aan medicatie. Wat heeft ze?
Geniet nu sowieso van je vakantie! Je kunt verder toch niets doen vanaf een afstand.