Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissy schreef:Kittenmouse van Royal Canin gaat er meestal wel in, beetje warm water erdoor zodat de geur sterker wordt.
Gewelde kittenbrokjes in lauwe kittenmelk.
Liannetje86 schreef:Fijn dat ze beginnen met eten...
Hier eet zij sowieso geen natvoer (als het niet hard is, wil ze het niet, stickjes niet, zachtere snoepjes niet...) en hij eet een paar hapjes, maar wil het wel elke dag.... Ow en wel alleen jumbo merk, anders laat ie het staan... (zo niet mijn idee hoe ik het wilde doen, maar ze bepalen het zelf) Alleen jammer dat het soms een beetje een zoektocht is...
Shenavallie schreef:Waar was de moeder kat op het moment dat je bij de kittens was, TS? Misschien op jacht om de kittens te kunnen voeren? Of even verstopt, omdat er mensen aankwamen? Hoe lang heb je gewacht tot je besloot om de kittens mee te nemen?
caro29 schreef:Hipp babyvoeding. Ik heb ook wel eens kittens die pas met 8 weken beginnen met voeding
Kabayo schreef:Hmm ook wel sneu. Ik had toch moederpoes meegenomen. Dan had je het problemen van voeren waarschijnlijk ook niet. Maar das nu wat te laat.. het is je eigen terrein?