Zonnetje81 schreef:Blijkbaar een gevoelig item voor sommige. En ook met mijn opmerking: Dat ik dat niet elk jaar wil doen, die wordt wel heel letterlijk gepakt. Maar ik vind eerlijk elke zoveel jaar onder narcose ook een heftig 'idee'. En ik zocht naar andere oplossingen. Omdat ik het heftig vind om voor 'een beetje geel' mijn hond elke keer onder narcose te laten spuiten. Er heeft er geen een schandalig of slecht gebit.
Er zoals dat altijd op bokt gaat wordt mijn vraag in de basis niet beantwoord en wordt alles weer terug gegooid dat ik slecht voor mijn dieren zorgplus de eindeloze herhaling.....top, gezellig! Weer zo lekker overtrokken allemaal.
Mijn vraag was of die Emmi-Pet werkt of niet. Of dat er bokkers zijn die iemand weet die mogelijk aan huis gebitsreiniging uitvoert.
Thanks!
Edit: typefouten aangepast
Zo meid

Niemand valt je aan. Niemand zegt iets slechts. Niemand die zegt dat jij slecht voor je dieren zorgt. Je hebt wel antwoord op je vraag en ook nog eens tig tips hoe je het wel kan aanpakken.
Ik weet niet door welke bril jij dit leest maar "dankjewel voor de informatie en tips" was ook een reactie geweest.