Stress door vreemde kat in huis en tuin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bambelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 17:20

Klopt, dat realiseerde ik mij ook. Dus had het berichtje even aangepast :)

Duhelo

Re: Stress door vreemde kat in huis en tuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 17:54

Als alles wat je doet niet helpt, zou ik eerlijk gezegd kat vangen als die in huis komt en naar het asiel brengen, onder het mom van "wilde kat komt binnenlopen". Als dat mogelijk is uiteraard.
De baasjes die beweren er goed voor te zorgen doen het toch niet zo goed als die schurftig en mager is, en wel dik wordt zodra die eten krijgt van jullie ... Gechipt zal die vast ook niet zijn dan ...

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-25 09:38

Ik moet het ernstig afkloppen, maar sinds het gevecht in de woonkamer heb ik de kat niet meer gezien... Volgens mijn moeder is hij er nog wel. Ik was al bang dat hij aangereden was of iets dergelijks.

Er zijn geen gekke gevechten meer geweest, niet buiten en niet binnen. Ook ligt hij niet meer op de loer voor het luik. Laat het alsjeblieft zo blijven, dan hebben we helemaal geen probleem meer!

tienus63

Re: Stress door vreemde kat in huis en tuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 09:45

Games nieuws dus!

Gevalletje even goed halverwege komen dus.
Net gepeste kinderen, totdat gepeste kind plots een fikse tik uitdeelt en daarna kunnen ze prima door één deur.

Onze katten maken ook onderscheid onder de vreemde katten op het erf.
Toen ze jonger waren verloren ze het gevecht en nu eisen ze hun plek gewoon op.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 09:45

_Lorette_ schreef:
Ik moet het ernstig afkloppen, maar sinds het gevecht in de woonkamer heb ik de kat niet meer gezien... Volgens mijn moeder is hij er nog wel. Ik was al bang dat hij aangereden was of iets dergelijks.

Er zijn geen gekke gevechten meer geweest, niet buiten en niet binnen. Ook ligt hij niet meer op de loer voor het luik. Laat het alsjeblieft zo blijven, dan hebben we helemaal geen probleem meer!

Wat fijn! Dan nu even een tijdje ervoor zorgen dat ie niet makkelijk bij het voer komt en dan blijft ie hopelijk weg.