Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Tja da's jouw mening. Een fokker die een leven ambieert waarin de hond meerdere dagen per week (zoals ts schrijft) zeker 8u alleen zit, is voor mij geen goede fokker.
Los van of het ras het kan of niet, geen enkele hond die je zelf fokt, moet je dat toewensen.
Ik selecteer daar ook heel streng op met mijn pups.
Bovendien is het de dag van vandaag maar de vraag hoe veilig het is om je hond nog onbeheerd in de tuin achter te laten zonder dat er toezicht is.
Ook dat is geen pluspunt.
MarlindeRooz schreef:Little_Gift schreef:Tja da's jouw mening. Een fokker die een leven ambieert waarin de hond meerdere dagen per week (zoals ts schrijft) zeker 8u alleen zit, is voor mij geen goede fokker.
Los van of het ras het kan of niet, geen enkele hond die je zelf fokt, moet je dat toewensen.
Ik selecteer daar ook heel streng op met mijn pups.
Bovendien is het de dag van vandaag maar de vraag hoe veilig het is om je hond nog onbeheerd in de tuin achter te laten zonder dat er toezicht is.
Ook dat is geen pluspunt.
Een fokker die in 5 jaar vier nesten fokt met dezelfde teef vind ik ook geen goede fokker.
Little_Gift schreef:Nogmaals, je mag denken wat je wil.
Ik weet waarmee ik bezig ben en een persoonlijke aanval zul je niet uitlokken.
MarlindeRooz schreef:Little_Gift schreef:Nogmaals, je mag denken wat je wil.
Je blaast hoog van de toren voor iemand die niet de waarheid spreekt. Je noemt andere mensen slechte fokkers…
Terwijl je zelf 4 nesten uit een teef trekt en een reu gebruikt zonder stamboom. Sorry maar mijn geloofwaardigheid ben je kwijt.
MarlindeRooz schreef:Little_Gift schreef:Nogmaals, je mag denken wat je wil.
Dat mag je denken.
Ik weet wel beter.
Hoezeer je ook probeert, ik ga me niet verdedigen.
Dat is immers niet nodig als je juist bezig bent.
Ik ga dus (nogmaals) niet in op persoonlijke aanvallen en ik vind het ook helemaal niet belangrijk of ik jouw geloofwaardigheid heb of niet.
Ik noem ook niemand persoonlijk een slechte fokker.
Ik schrijf enkel wat ikzelf niet als goede fokker zou aanraden, namelijk een fokker die de juiste benaming van het ras niet toepast en een fokker die pups verkoopt om 8u alleen te zitten.
Dat heeft niks te maken met alles wat jij hier beweert of opsomt en is al helemaal geen fokker persoonlijk benoemen dus je uitleg houdt geen steek.
Little_Gift schreef:Ik ga gewoon niet meer reageren op jouw beschuldigingen Marlinde.
Ik weet beter dan dat en ik weet heel goed wat mijn fokdoel en plan is en waar ik naar streef en dat hoef ik niet uit te leggen aan jou.
Ik weet wel dat wat jij doet, het textvoorbeeld is van een persoonlijke aanval en zéker niet vergelijkbaar is met gelijk welke reactie die ik ooit al gepost heb.
Dus misschien eerst de hand in eigen boezem steken.
Succes!
marleen_88 schreef:Misschien kunnen jullie dit verder via PB regelen? Dit is toch totaal niet relevant voor TS haar vraag/topic.
Little_Gift schreef:Een fokker die een leven ambieert waarin de hond meerdere dagen per week (zoals ts schrijft) zeker 8u alleen zit, is voor mij geen goede fokker.
Doubtless schreef:AbleToDream schreef:De fokker daar liet ook weten dat ze idd vocaal zijn, maar dat dit met correcte training en begeleiding kan worden afgeleerd.
KimD schreef:marleen_88 schreef:Misschien kunnen jullie dit verder via PB regelen? Dit is toch totaal niet relevant voor TS haar vraag/topic.
Het in zoverre relevant dat LG een sterke mening heeft, en uit, daarin vaak dingen beweert tussen goed, of fout, maar zelf die kritiek niet kan verdragen. Dan gaat het opeens om een persoonlijke aanval, en wenst ze zo niet aangesproken te worden.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, zeker als je kritische vragen ontwijkt ipv beantwoord.
Dan is het in zoverre relevant dat het mensen die op zoek zijn naar een puppy, of een fokker, of wat de juiste weg is om te bewandelen op een verkeerd spoor kan zetten door de antwoorden.Little_Gift schreef:Een fokker die een leven ambieert waarin de hond meerdere dagen per week (zoals ts schrijft) zeker 8u alleen zit, is voor mij geen goede fokker.
Dit bijvoorbeeld, hoewel het mijn voorkeur ook niet zou hebben bij de rassen die TS benoemd is het wel zo dat er zat rassen zijn waarbij het zonder problemen of schuldgevoel kan. Erfhonden, of kuddehonden bijvoorbeeld.
MarlindeRooz schreef:MarlindeRooz schreef:
Dat mag je denken.
Ik weet wel beter.
Hoezeer je ook probeert, ik ga me niet verdedigen.
Dat is immers niet nodig als je juist bezig bent.
Ik ga dus (nogmaals) niet in op persoonlijke aanvallen en ik vind het ook helemaal niet belangrijk of ik jouw geloofwaardigheid heb of niet.
Ik noem ook niemand persoonlijk een slechte fokker.
Ik schrijf enkel wat ikzelf niet als goede fokker zou aanraden, namelijk een fokker die de juiste benaming van het ras niet toepast en een fokker die pups verkoopt om 8u alleen te zitten.
Dat heeft niks te maken met alles wat jij hier beweert of opsomt en is al helemaal geen fokker persoonlijk benoemen dus je uitleg houdt geen steek.
Juist bezig zijn… sorry maar je liegt gewoon keihard.
Je het op alles en iedereen kritiek. Op een hele scherpe toon. Je vindt zelf dat je een goede fokker bent. Je fokt zelf stamboomloze honden, in een niet toegestane kleur bij dit ras en je fokt ook nog eens 4 nesten in 5 jaar uit dezelfde teef.
Ga vooral door met andere mensen afbranden…