Kat ineens onzindelijk HELP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Riviera87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 22:57

Je doet echt veelvoor hem.
Wat betreft de pijn, zeker als er al vergroeiingen te voelen zijn, dat doet echt zeer. Artrose is ook gewoon pijnlijk en echt een chronische ziekte. Een kat is ook een prooidier en laat daarom zo min mogelijk pijn zien. En zeker bij de dierenarts komt er ook nog adrenaline bij kijken. Uiteraard is het super dat je zoveel doet en dat de dierenarts meedenkt, maar denken dat een dier met actieve vergroeiingen geen pijn heeft vind ik lastig.. zeker met de onzindelijkheid die plots is gekomen erbij.

BigOne

Re: Kat ineens onzindelijk HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 00:53

Steek je geld eerst maar in een foto en goede pijnstillers, een tos operatie kost je zo honderden euro’s terwijl je er eigenlijk voor dit moment niets mee oplost, dier heeft nog steeds pijn en dat hij na 5 minuten spelen 6 uur slaapt komt veel eerder van de pijn.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 09:18

BigOne schreef:
Steek je geld eerst maar in een foto en goede pijnstillers, een tos operatie kost je zo honderden euro’s terwijl je er eigenlijk voor dit moment niets mee oplost, dier heeft nog steeds pijn en dat hij na 5 minuten spelen 6 uur slaapt komt veel eerder van de pijn.

100% mee eens

De da voelt dus nu al de vergroeing... hoezo denkt ie dat er dan nu "nog geen pijn" is ?
Zoals al geschreven, katten kunnen pijn heel goed verdoezelen.

En wat het ademen betreft... is nog niet zo labg geleden dat ik n giede smak gemaakt heb. Rug, ribben - alles ontzettend pijnlijk en juist ook "gewoon " ademen.
Dus ga je vlakker ademen en na n paar dagen worden je longen niet schoner op...

Kimbers

Re: Kat ineens onzindelijk HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 10:02

Agh de scottish fold. Dieptriest hoe mensen dieren altijd weten te vernaggelen :(

Ik ga mee met bigone. Ik zou toch eerst alles op de foto willen hebben zodat je weet wat en of er nog ietste herstellen valt.