Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_coquette_ schreef:Mag ik hier ook een vraag stellen? Hebben jullie ook ervaring met een langere lijn en de heupgordel? Is dat een optie voor bijv. een 5m lijn. Of is dat super onhandig omdat het dan steeds over de grond sleept als de hond niet heel de tijd voor je uit blijft lopen?
_coquette_ schreef:Mag ik hier ook een vraag stellen? Hebben jullie ook ervaring met een langere lijn en de heupgordel? Is dat een optie voor bijv. een 5m lijn. Of is dat super onhandig omdat het dan steeds over de grond sleept als de hond niet heel de tijd voor je uit blijft lopen?
KimD schreef:Century schreef:Ik ben maar gelijk voor kwaliteit gegaan. Mijn hond is anderhalf en gaat hopelijk nog wel even mee, dus ik vond het wel een investering waard. Ik heb Rock Harnass Long, CaniX Belt 2.0 en Touring Bungee Adjustable gekocht. Allemaal van Non-Stop.
Mijn portemonee is niet blij
Heb je gebruik gemaakt van de kortingcode die altijd werkt? Dan krijg je 20% korting. Dan schreeuwt je portemonnee nog altijd, maar minder.
Edit: ik heb dit bericht ook per PB gedaan, misschien ziet TS het dan sneller.