Begint misschien beetje eentonig te worden maar hier ook de Anny X de enige die echt goed paste

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leo schreef:Reeltje_5 schreef:Ik denk dat ik de annyx ga proberen! Hopelijk ook nog terug te sturen als het niet past.
Hier bij de dierenwinkel niet veel keuze.
Bedankt! Zal nog wel laten weten als het binnen is en hoe die past.
Hoe groot is je hond? Ik heb nog een maatje M liggen eventueel (in legergroen).
Reeltje_5 schreef:Het anny-x tuigje is binnen. Het is echt lastig met z’n dikke vacht, maar ik denk dat dit goed is. Qua afstelling nog niet helemaal, de borstband kan nog wat strakker, zit vrij los nu en de nekbanden moet ik even kijken of dat goed is of strakker/losser maar dat kan nog.
Ik heb het idee dat hij wel goed past, jullie?
De foto met m’n hand leg ik m’n hand tegen zn elleboog om zo beter te kunnen zien waar die daadwerkelijk zit met al dat haar
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Reeltje_5 schreef:Het anny-x tuigje is binnen. Het is echt lastig met z’n dikke vacht, maar ik denk dat dit goed is. Qua afstelling nog niet helemaal, de borstband kan nog wat strakker, zit vrij los nu en de nekbanden moet ik even kijken of dat goed is of strakker/losser maar dat kan nog.
De foto met m’n hand leg ik m’n hand tegen zn elleboog om zo beter te kunnen zien waar die daadwerkelijk zit met al dat haar
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
love_mandy schreef:Reeltje_5 schreef:Het anny-x tuigje is binnen. Het is echt lastig met z’n dikke vacht, maar ik denk dat dit goed is. Qua afstelling nog niet helemaal, de borstband kan nog wat strakker, zit vrij los nu en de nekbanden moet ik even kijken of dat goed is of strakker/losser maar dat kan nog.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vind dit er een stuk beter uit zien ja!
Wij hadden ook eerst anny-x, maar mijn hond moest van een S naar een M en naast dat je buik en nek band langer is, is hij ook een stuk breder. Gevolg was dus dat hij niet meer mooi paste![]()
Wij hebben nu een non-stop line harness en die is echt perfect.
Anny-X M
[ Afbeelding ]
Anny - X S
[ Afbeelding ]
Non stop
[ Afbeelding ]
kiwiwitje schreef:De pasvorm van dit type dog copenhagen vind ik echt vreselijk. Ik heb de air variant op mijn honden en die ligt wel heel netjes.