Zonnetje81 schreef:Ik beveel mijn klanten nooit natvoer aan, ook om deze reden, ze gaan enorm jengelen en schooien.
Ik vraag me dan af wat jouw beroep is? Misschien tijd voor een bijscholing op het gebied van kattenvoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Ik beveel mijn klanten nooit natvoer aan, ook om deze reden, ze gaan enorm jengelen en schooien.
Bellatrix schreef:Even een vraag tussendoor, moet je natvoer koud geven? Het staat bij mij altijd gewoon in het keukenkastje. Ze eten het prima.
Kidde schreef:EvaC schreef:
Om welke reden(en) nog meer niet dan?
De dierenarts gaf hier aan dat brokjes voor de tanden wel beter waren
troi schreef:Goed natvoer had ik trouwens. Van die lekker prijzige van de dierenwinkel![]()
Madam kreeg het rond 17uur. Maar 'voor de zekerheid' zeurde ze nog steeds de hele freaking dag erom.
Ik kon het eens vergeten, of ineens besluiten het ook sochtends te voeren, of middernacht, dan is het maar goed dat ik weet dat ze ervoor klaar staat om het ook dan op te eten! Heel dienstbaar! Natuurlijk
Dank de tips! Maar echt iets waar ik nog niet aan dacht zie ik hier niet.
Voeratomaat had ik naar gekeken maar ik twijfel ook wat aan het frisblijven ervan en als het vlot na het vullen gevoerd wordt dan snapt ze nog steeds dat ik ermee te maken heb en blijft ze zeuren vrees ik.
Voorlopig moet ze nog maar brokjes eten denk ik
Esther_ schreef:Zonnetje81 schreef:Ik beveel mijn klanten nooit natvoer aan, ook om deze reden, ze gaan enorm jengelen en schooien.
Ik vraag me dan af wat jouw beroep is? Misschien tijd voor een bijscholing op het gebied van kattenvoer. Als het het juiste voer is voor de kat, qua samenstelling, calorieën, hoeveelheid en er een ritme is dan jengelen de meeste katten niet.
Esther_ schreef:Kidde schreef:De dierenarts gaf hier aan dat brokjes voor de tanden wel beter waren
Deze info is achterhaald. Katten kauwen vrijwel niet op brokjes, daar is hun gebit ook niet op gemaakt. Dus kauwen doet weinig voor een schoon gebit.