Dus wat dat betreft zou ik toch aan zoiets denken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De hele nacht doorgaan doet ze nooit, we reageren niet op het miauwen aan de slaapkamerdeur en dat heeft ze ondertussen wel geleerd.
't Is een beetje een loterij, gewoon blij zijn als je een kat hebt die geen glazen van tafel mept en in de gordijnen kruipt
geen idee of het waar is
rien10 schreef:Als medisch uitgesloten is: Een hond die steeds blaft wordt opgevoed. Waarom doen mensen dat niet bij een kat?
maar als dat de oplossing is...
snuffie123 schreef:Het is verder een echte kieskeurige dame. Zo wilde ze niet op onze eerste kattenbak met houtkorrels, dus hebben we nu twee grote open bakken met fijn kattengrit, die ik direct na gebruik schoonmaak – anders doet ze haar behoefte op de mat. Ze drinkt liever uit een glas dan uit een gewoon bakje, al is haar drinkfontein ook favoriet. En krabben? Dat deed ze eerst aan de meubels, maar dat hebben we gelukkig grotendeels opgelost door overal krabmateriaal neer te zetten.
kan onze Arya daar tegen in protest gaan. We negeren haar meestal gewoon, ze heeft ondertussen wel geleerd dat dat miauwen aan die deur geen zin heeft. Àls mijn vriend daar eens geen geduld voor heeft, mept hij op de deur. Arya schrikt daar dan zo van dan ze het opgeeft - maar Arya is nogal snel onder de indruk, ik denk dat onze kat er niet veel om zou geven
Gelukkig is zij minder vocaal haha.